PiNkAnGeL Skrevet Juni 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Er det noen som vet om hvor jeg kan bestille instrumentskiver til min passat 93-modell? Om det i det hele tatt er å finne da... Ett annet sp.mål er.. Går det ann å bruke samme instrument fra en uten turteller til en som har turteller? Er det samme kontakten bakpå? Har klokke i mitt instrument, men kunne heller tenkt meg turteller.. :) Siter VW polo 1996 (nye prosjekte mitt) VW passat 1990 2.0 GT 16v stv Chevrolet Monte Carlo Fanken itj redd fårr å bli skitått på fengran.. Å like'e.. LilleBlå:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 På golf og polo passer instrument med/uten turteller om hverandre, så jeg regner med det samme gjelder passat. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PiNkAnGeL Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Da får jeg heller se om jeg finner meg ett instrument med turteller og prøve.. ;) Siter VW polo 1996 (nye prosjekte mitt) VW passat 1990 2.0 GT 16v stv Chevrolet Monte Carlo Fanken itj redd fårr å bli skitått på fengran.. Å like'e.. LilleBlå:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg