Gå til innhold

Min Audi A4 B5 1.8 TQ "RS 4"

Ranger emnet

RS Dude

Anbefalte innlegg

• Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt rått med ny endestuss! Lørdagen skal jeg ikke på Gatebil, men bilen min blir stående i teltet, til Kenwood så da ser du hvertfall den. Jeg ser sikkert bilen din på Hamar en kveld, er ofte der! Kanskje vi skulle prøve å lage en liten lokal VwAudi Meet på vikingskipet? :)

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt rått med ny endestuss! Lørdagen skal jeg ikke på Gatebil, men bilen min blir stående i teltet, til Kenwood så da ser du hvertfall den. Jeg ser sikkert bilen din på Hamar en kveld, er ofte der! Kanskje vi skulle prøve å lage en liten lokal VwAudi Meet på vikingskipet? :)

Retteråsen

Takker for den:)

Ok, da må jeg bortom å ta en kikk på den hvis det blir tur til helga;)

Jada, er i Hamar rett som det er vettu..

Hadde vært moro å fått til et lokalt "meet" ja, fått med flere og samtidig få tatt noen bra bilder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha :op: se bremseskivene står ikke i stil med resten! :D de må byttes ;)

er med på lokal meet jeg og;)

Hysj :well: hehe..

Helt riktig..blir litt :flushit: i forhold til resten men(motor også);)

Kostbart å oppgradere det å regner jeg med..

Bra du blir med også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for den:)

Ok, da må jeg bortom å ta en kikk på den hvis det blir tur til helga;)

Jada, er i Hamar rett som det er vettu..

Hadde vært moro å fått til et lokalt "meet" ja, fått med flere og samtidig få tatt noen bra bilder:)

Jeppers akkuratt det jeg mente også! Flytter fra Flisa til Lillehammer 1 august, men er MYE på Lillehammer for tiden! Bare vi venter til litt etter Gatebil slik at bilen min rekker å bli 120% ferdig(for denne gang). Sorry nok OT vrøvl i din tråd!

Meet kan du og jeg ta PM og lage tråder om evt det :)

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så har jeg skrudd en del i det siste...

Skiftet en defekt turboslange ut fra turbo (begynte plutselig å gå dårlig samtidig som at det blåste bra fra motoren), passet da på å montere Forge 007 resirk.ventilen samtidig, som jeg hadde bestilt og hadde liggende.

Skiftet også ALLE bærearmene/stab.stag og styreledd i forstilling... Tok også med ytre drivakselmansjetter.. Bremseklosser skiftet rundt om, sporkilereim+klimareim og temp.føler G 89 til klimaanlegget..

Godt å ha en bil som nå er helt 100 i teknisk stand!

Har også montert noen smalere spacere foran, fikk da skrudd den ned ca 3 cm til...

Så var det tid for nok en 4 hjulskontroll med justeringer ;)

Noen bilder...

S5030891.jpg

S5030890.jpg

S5030902.jpg

S5030904.jpg

S5030905.jpg

S5030911.jpg

S5030912.jpg

S5030913.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider