Gå til innhold

Kvilt sin Audi A4 1.8TQ 2003 -senk, felger, lakkering-

Ranger emnet

Kvilt

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er jo ikke stor prisforskjell. Koster jo så mye å lakkere dette i butikk med kvittering. Og han du kjenner gjør jo dette svart. Uansett hva du skal få gjort svart, så sir det seg jo at det blir mye billigere, enten du skal pusse opp huset eller legge opp det elektriske i huset. Og 7500,- er jo ikke så allerværst med tanke på at det blir gjort i butikk;-p

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkering selv tror jeg at jeg holder meg langt unna. :p

Prøvde med slik lakkstift på noen riper jeg hadde, og det ble 10-ganger styggere enn med ripene. :p

Hvor mye skal du ha for å lakkere bilen da? Med lakk og alt slikt? Vist det er i verdal du bor så er det 27-28 mil fra der jeg bor så det er ikke så all verden lang vei. :p

Er ikke 30 mil litt langt for å få lakkert?:p men hvis du kommer så kan jeg godt hjelpe deg. Blir vel rundt 600-700 for plastic primer, lakk og klarlakk. Trenger ikke mange kronene for å hjelpe til med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh.. Er ikke så langt. :D "it's worth it"

Jeg kjører heller 30 mil og får f.eks. deg til og gjøre det enn å bruke 7500kr for at en lakkerer skal gjøre det. :P

Hvor lang tid vil det ta deg ca. for å lakkere alt irundt da? Og hvordan er det med tørking? Jeg kan vell sikkert ikke begynne og kjøre hjem med en gang du er ferdig?

Høst ferien er ikke så langt unna, så da kan jeg jo kanskje svippe innom deg da vettu. ;) Har så veldig lyst på å få den lakkert helt ned.

Audi A4 1.6 2003 mod.

Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh.. Er ikke så langt. :D "it's worth it"

Jeg kjører heller 30 mil og får f.eks. deg til og gjøre det enn å bruke 7500kr for at en lakkerer skal gjøre det. :P

Hvor lang tid vil det ta deg ca. for å lakkere alt irundt da? Og hvordan er det med tørking? Jeg kan vell sikkert ikke begynne og kjøre hjem med en gang du er ferdig?

Høst ferien er ikke så langt unna, så da kan jeg jo kanskje svippe innom deg da vettu. ;) Har så veldig lyst på å få den lakkert helt ned.

må vel regne med 4-5 timer + 2 timer for lakken og tørke før du kan bruke den.

ja, du må bare si ifra hvis du kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Lite som har skjedd her egentlig. Bortsett fra at vinterhjulene er kommet på=/

Har også levert inn bilen for skifte av registerreim, vannpumpe og de 2 rakkelstagene frem på venstre side som fikk seg en trøkk under montering av senkesett. Og så skal jeg skifte olje (ikke longlife)

Så nå blir den grei for vinteren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider