Gå til innhold

Hvordan brenne mp3 til bilspilleren?

Ranger emnet

ClusterOne

Anbefalte innlegg

Har nettopp montert en Pioneer 9400 i bilen som skal spille av både mp3 og wma -filer..

Jeg har brent plater nå med mp3 både ved å brenne en komplett mappe på rett under 700mb, og ved å lage en datadisk i Nero som også er nesten helt full.

Når jeg prøver å spille dette i bilen vil ikke spilleren lese cd'ene mine og jeg får bare error etter at den har jobbet ca 30sek med å lese filene..

Hva gjør jeg feil, og hvordan gjør folket dette?

Lurer på om jeg har for mye data på CD-R(W) platene mine og at det er en slags tidskompansering i spilleren som gjør at den avbryter lesningen etter en viss tid. Har også prøvd å bare fylle hele platen med sanger, og å legge dem i forskjellige mapper.

Har testet platene på dataen etterpå og der virker dem helt fint..

Tar imot tips, gjerne også anbefalinger på hvordan jeg skal gå fram for å brenne mp3'en. Eventuelt hva slags program jeg skal bruke..

C1

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fylt til max på cden ja og det har funga bra, men jeg har bare testa det på dvd-spiller i stua, ikke i bil. Hvis du har dvd speller som støtter mp3 så kan du jo teste cden der. Men det kan jo være noe galt med cd-spillern, prøvd en annen?

05 Skoda Octavia L&K

75 Jaguar XJ6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm detta hørtes rart ut.

jeg har en pioner spiller og den leser mp3 som ligger i kataloger og de som ikke gjør det.

Kan bruke hvilket som helst prog til å brenne med også? Støtter den wma?

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bisarre

Regner med at du har gjort noe så elementært som å lukke CD'n etter brenning.... Om ikke, så kan det være grunnen til at dataen tar dem, og ikke spilleren.

Hei, der sa du noe.. har ikke lukket CD'n etter brenning -men det kan jeg vel egentlig bare gjøre i ett program, eller?

Har brent på både CD-R og CD-RW, men skal prøve å laste ned ett program for brenning nå og teste på nytt.

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider