ClusterOne Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Har nettopp montert en Pioneer 9400 i bilen som skal spille av både mp3 og wma -filer.. Jeg har brent plater nå med mp3 både ved å brenne en komplett mappe på rett under 700mb, og ved å lage en datadisk i Nero som også er nesten helt full. Når jeg prøver å spille dette i bilen vil ikke spilleren lese cd'ene mine og jeg får bare error etter at den har jobbet ca 30sek med å lese filene.. Hva gjør jeg feil, og hvordan gjør folket dette? Lurer på om jeg har for mye data på CD-R(W) platene mine og at det er en slags tidskompansering i spilleren som gjør at den avbryter lesningen etter en viss tid. Har også prøvd å bare fylle hele platen med sanger, og å legge dem i forskjellige mapper. Har testet platene på dataen etterpå og der virker dem helt fint.. Tar imot tips, gjerne også anbefalinger på hvordan jeg skal gå fram for å brenne mp3'en. Eventuelt hva slags program jeg skal bruke.. C1 Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Prøv å brenne mp3 på cden uten noe mappe, altså sånn at filene ikke ligger i noe mappe, men rett på cden vis du skjønner. Bruk nero burningrom, det bruker jeg og det er jeg veldig fornøyd med Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Januar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Har prøvd det.. uten mapper altså.. lurer på om jeg ikke skal prøve med Nero burningrom som du sa og se om det hjelper. Men fyller du CD'en max med musikk da eller? (700MB) Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Har fylt til max på cden ja og det har funga bra, men jeg har bare testa det på dvd-spiller i stua, ikke i bil. Hvis du har dvd speller som støtter mp3 så kan du jo teste cden der. Men det kan jo være noe galt med cd-spillern, prøvd en annen? Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Hmm detta hørtes rart ut. jeg har en pioner spiller og den leser mp3 som ligger i kataloger og de som ikke gjør det. Kan bruke hvilket som helst prog til å brenne med også? Støtter den wma? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 det er et maks antall mp3/wma filer som kan ligge på cd'en totalt for at den skal kunne lese den. På min Panasonic spiller er det 256 sanger som er maks. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Januar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Ja den støtter wma også.. Tror ikke det har vært mer enn 170 sanger max på platene jeg har brent. Lurer på om det er noen innstillinger på spilleren jeg har oversett, er jo innstillinger i hue og rævva på den. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Brenner du på RW plater?? Isåfall, prøv med vanlige CD-R plater Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Regner med at du har gjort noe så elementært som å lukke CD'n etter brenning.... Om ikke, så kan det være grunnen til at dataen tar dem, og ikke spilleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Prøv å senke brennehastigheten også. Hatt samme problem selv, og det hjalp å sette ned til lavere hastighet. Prøv en cd på f.eks 16x. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Januar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Originally posted by Bisarre Regner med at du har gjort noe så elementært som å lukke CD'n etter brenning.... Om ikke, så kan det være grunnen til at dataen tar dem, og ikke spilleren. Hei, der sa du noe.. har ikke lukket CD'n etter brenning -men det kan jeg vel egentlig bare gjøre i ett program, eller? Har brent på både CD-R og CD-RW, men skal prøve å laste ned ett program for brenning nå og teste på nytt. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Januar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Fant ut av det nå.. bare jeg som ikke hadde avsluttet cd'en etter brenninga.. Lastet ned Nero og brant musikken på nytt i det programmet, så nå spiller Pioneeren den musikken jeg har brent i MP3 format. :) Takk for hjelpa :D Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg