MrAvensis Skrevet Juni 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Kjører en 2003 modell Avensis, og har lekt litt med tanken på å sette inn KN-filter eller Greenfilter, for å få litt sprekere lyd, og kanskje litt mer effekt. Noen som har erfaringer med dette på sin Avensis? Har lest et sted om flere som har fått motortrøbbel etter å ha satt inn slike filtre, men det er vel mest med vedlikehold av filteret å gjøre, vil jeg tro.... Er forresten en 1,8 liters bensinmotor i kjerra mi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Hvis du vil unngå masse stress og motortröbbel vil jeg heller anbefale deg å kjöpe et innsatsfilter. :) Det tar deg 2 minutter og montere, da du bare erstatter det med det gamle filteret. Du slepper også å stresse med luftmengemåleren! Jeg kjörer med JR innsatsfilter på min Toyota Yaris, og må si jeg er storfornöyd! Lyden ble litt mörkere og den drar bedre på topp. Filteret kosta meg 530 SEK, dvs ca 440 norske. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg