peya88 Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 ja egentlig, jeg hadde nå ihvertfall betalt uten tvil Siter jeg vil ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 jeg hadde blånekta selv på å betale 100% på motorhavariet da dette likesågjerne kunne skjedd deg og for alt jeg kunne vist hadde du ikke tatt vare på motoren. Syns du og, som var med på morroa, skal legge ut litt. Foreslå FEKS 75/25 løsning.. Men hva med å overhale selv? Er jo plutselig mye billigere? Plastikken som ble ødelakt under selve velten hadde jeg nok tatt på min egen kappe uten å nøle! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peya88 Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 jeg driter i plastiken, men etter som han trynte og fikk på en eller annen måte sand i motoren. Dem på verkstedet sa man kan være ekstremt uheldig på fall på sykklen, men skjer kanskje 1 av 100.000. Så 75/25 greia faller liksom litt vekk da mener jeg Siter jeg vil ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Kjørte du MED luftfilter og sånt og? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peya88 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 ja seff, er vel ingen som kjører uten? Siter jeg vil ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Det finnes dumme folk ja. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peya88 Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 sykklen var i helt tipp topp stand helt til trynet skjedde :S Siter jeg vil ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 jeg driter i plastiken, men etter som han trynte og fikk på en eller annen måte sand i motoren. Dem på verkstedet sa man kan være ekstremt uheldig på fall på sykklen, men skjer kanskje 1 av 100.000. Så 75/25 greia faller liksom litt vekk da mener jeg For å være helt ærlig, etter alt jeg har lest så ville jeg ha ordnet en 50/50 løsning. sand i motoren? rart det var det, din sykkel, du har mekka på den, du kjørte den i sanda og dere kjørte idioter. Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peya88 Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 min sykkel, ikke jeg som har mekka på den gitt, fikk den rett fra forhandler for sjekk før vi kjørte så du må nok litt lengere inn i skogen med den der random4k ;) Siter jeg vil ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 snakka noe mer med fyrn? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Kan jeg få illustrert evt. forklart hvordan i helvette du fikk så mye sand at den SKAR, inn i motoren MED luftfilter på?! Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peya88 Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Kan jeg få illustrert evt. forklart hvordan i helvette du fikk så mye sand at den SKAR, inn i motoren MED luftfilter på?! for det første JEG skar den ikke ;) for det andre var dette uflaks etter en fall på sykklen. Så jeg har ikke skrudd en eneste skrue på hele sykklen etter den ble kjøpt, til dere som skulle lure på noe mere, og der etter spørre idiotisk! Hvorfor er jorden rund??:thumb Siter jeg vil ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 for det første JEG skar den ikke ;)for det andre var dette uflaks etter en fall på sykklen. Så jeg har ikke skrudd en eneste skrue på hele sykklen etter den ble kjøpt, til dere som skulle lure på noe mere, og der etter spørre idiotisk! Hvorfor er jorden rund??:thumb Så du mener å si det at luftfilteret datt av eller knakk av under velten? Muligheter for å se bilder av sykkelen? I ødelagt tilstand! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peya88 Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 nei jeg mener ikke at luftfilteret datt av eller knakk, men ikke spør meg hvordan det gikk til. Fikk høre på verkstedet at slike ting kanskje skjer en av en milion mennsker, og at det bare var ekstremt uflaks. Siter jeg vil ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Da kan du be verkstedet forklare hvordan sanden kom inn i motoren da. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg