Gå til innhold

Forslag til kvalitetsbass med litt punch

Ranger emnet

clutch

Anbefalte innlegg

Hei!

Driver for tiden og oppgraderer anlegget i min Volvo V40.

Har nettopp byttet ut det orginale frontsystemet med Infinity Reference komponentsett, og den orginale møkkaspilleren fra Volvo er ofret til fordel for en Pioneer 5100UB. Dette ble som natt og dag, utrolig hvor mange hakk lyden ble hevet bare med dette

Det som nå mangler er en bass til å levere litt punch, men er ikke ute etter bass som kun skal trøkke, det skal låte pent og rent samtidig som det skal tåle litt volum også.

Forsterkeren jeg har sett på er en monoblokk fra Harman eller Dynabel

Hva vil proffene anbefale av subber?? Jeg vurderer en 12" Seas i lukket kasse for å spare litt plass. Noen meninger om den? Noen ferdigbygde kasser som kan anbefales?

Budsjett for bass + kasse = max 4000

Budsjett forsterker = 3000

Jeg hører på alt fra hardrock til trance

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Driver for tiden og oppgraderer anlegget i min Volvo V40.

Har nettopp byttet ut det orginale frontsystemet med Infinity Reference komponentsett, og den orginale møkkaspilleren fra Volvo er ofret til fordel for en Pioneer 5100UB. Dette ble som natt og dag, utrolig hvor mange hakk lyden ble hevet bare med dette

Det som nå mangler er en bass til å levere litt punch, men er ikke ute etter bass som kun skal trøkke, det skal låte pent og rent samtidig som det skal tåle litt volum også.

Forsterkeren jeg har sett på er en monoblokk fra Harman eller Dynabel

Hva vil proffene anbefale av subber?? Jeg vurderer en 12" Seas i lukket kasse for å spare litt plass. Noen meninger om den? Noen ferdigbygde kasser som kan anbefales?

Budsjett for bass + kasse = max 4000

Budsjett forsterker = 3000

Jeg hører på alt fra hardrock til trance

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=141&katid=28&mid=m436&id=&vn=736 har 2 av disse, di spiller kjempe bra! har hørt mye anet dyrere, men disse gir valuta for pengene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider