clutch Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Hei! Driver for tiden og oppgraderer anlegget i min Volvo V40. Har nettopp byttet ut det orginale frontsystemet med Infinity Reference komponentsett, og den orginale møkkaspilleren fra Volvo er ofret til fordel for en Pioneer 5100UB. Dette ble som natt og dag, utrolig hvor mange hakk lyden ble hevet bare med dette Det som nå mangler er en bass til å levere litt punch, men er ikke ute etter bass som kun skal trøkke, det skal låte pent og rent samtidig som det skal tåle litt volum også. Forsterkeren jeg har sett på er en monoblokk fra Harman eller Dynabel Hva vil proffene anbefale av subber?? Jeg vurderer en 12" Seas i lukket kasse for å spare litt plass. Noen meninger om den? Noen ferdigbygde kasser som kan anbefales? Budsjett for bass + kasse = max 4000 Budsjett forsterker = 3000 Jeg hører på alt fra hardrock til trance Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_is44 Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Hei! Driver for tiden og oppgraderer anlegget i min Volvo V40. Har nettopp byttet ut det orginale frontsystemet med Infinity Reference komponentsett, og den orginale møkkaspilleren fra Volvo er ofret til fordel for en Pioneer 5100UB. Dette ble som natt og dag, utrolig hvor mange hakk lyden ble hevet bare med dette Det som nå mangler er en bass til å levere litt punch, men er ikke ute etter bass som kun skal trøkke, det skal låte pent og rent samtidig som det skal tåle litt volum også. Forsterkeren jeg har sett på er en monoblokk fra Harman eller Dynabel Hva vil proffene anbefale av subber?? Jeg vurderer en 12" Seas i lukket kasse for å spare litt plass. Noen meninger om den? Noen ferdigbygde kasser som kan anbefales? Budsjett for bass + kasse = max 4000 Budsjett forsterker = 3000 Jeg hører på alt fra hardrock til trance http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=141&katid=28&mid=m436&id=&vn=736 har 2 av disse, di spiller kjempe bra! har hørt mye anet dyrere, men disse gir valuta for pengene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 De JBL subene er ikke noe for trådstarter, han vil jo ha mere hi-fi preget bass, og da er han helt på rett spor med Seas lotus, og han finner ikke noe bedre til den prisen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clutch Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Takk for forslag begge to Ender nok opp med Seas tenker jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg