Gå til innhold

Trimming av G60

Ranger emnet


Mor di

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Rallykongen

Noen som vet hvor mye du får ut av denne motoren med bare og skifte til det minste ladehjulet og chippe med den heftigste chippen?

 

Får vell ikke ut stort mer enn 190 - 200 hk uten å bytte kam.

 

Når du begynner å skal bikke de magiske 200, så koster det litt mer, for da må delene byttes...

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, vil tru du får masse ut av motoren med minste hjulet.

Alt vil ut......

 

Heftigste chippen har ikkje turtallsperre, og gir bensin til 1 bar(map sensor går så langt)

 

Minste ladehjulet eg har hørt om på ein gatebil så langt er 48mm

 

Så i tillegg til at ladern ruses for høgt og innvollene i den vil flyge ut i det blå og gå i evig bane rundt jorden, så får du for høgt ladetrykk så stempler, råder osv...reiser rakt ned i jordas indre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Noen som har noen 80-120 tider på corrado G60?

 

En turbokonvertert en som jeg fiksa opp litt under hooden på, 92mod 1200kg + fører gjorde det på 3.8sek før siste modifikasjonene, tipper 3.6 sek nå

 

Skal man trimme 1 G60 er det bare 1 ting som gjelder ;)

 

Belastninga fra G-ladern tar i tillegg livet av veiva etterhvert, ingen billig affære det heller....

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen trille om veiva holder, gi gass mens dyret lever. Skyt det når det er slakteklart, kjøp nytt og ta livet av det, i samme rekkefølge ...

 

 

Originally posted by G60Turbo

Noen som har noen 80-120 tider på corrado G60?

 

En turbokonvertert en som jeg fiksa opp litt under hooden på, 92mod 1200kg + fører gjorde det på 3.8sek før siste modifikasjonene, tipper 3.6 sek nå

 

Skal man trimme 1 G60 er det bare 1 ting som gjelder ;)

 

Belastninga fra G-ladern tar i tillegg livet av veiva etterhvert, ingen billig affære det heller.... [/quote

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

Noen som har noen 80-120 tider på corrado G60?

 

En turbokonvertert en som jeg fiksa opp litt under hooden på, 92mod 1200kg + fører gjorde det på 3.8sek før siste modifikasjonene, tipper 3.6 sek nå

 

Skal man trimme 1 G60 er det bare 1 ting som gjelder ;)

 

Belastninga fra G-ladern tar i tillegg livet av veiva etterhvert, ingen billig affære det heller....

 

jepp 16VG60 :D :D :D

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

Skulle vel være mulig å få ut 180-190 hk med bare porting av laderen også ;)

 

0,9 bar ladetrykk med standard ladehjul skal være mulig...........

 

Lader 1,15 med "Jabba 2" og 68 hjul.... Original topp.... Enn så lenge driten skal ut til helga...... Noen som vil overhale blokk...?

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde stor chip, rs lader, dr shrick kam, supersprint grenrør og eksos, og forhøyet bensintrykk på min golf g60, den skulle det være ca. 220 i!

07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;)

94 Audi RS2

77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++

98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser

08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tvindal

jeg hadde stor chip, rs lader, dr shrick kam, supersprint grenrør og eksos, og forhøyet bensintrykk på min golf g60, den skulle det være ca. 220 i!

 

Hvor stor chip da lol lol lol lol lol lol

 

Ta en titt på G-Tech sine sider og le deg ihjel av effekt opplysningene :Dlol lol

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår