espengolf Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 HEI! Har begynt å montere anlegg i bilen min, men lurer på hvordan andre med golf 3 har løst problem med jording og strøm gjennom torpedoveggen? har vært fin om noen har giddet å legge ved noen bilder:) Takker tusen ganger for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Jordinga trenger du ihvertfall ikke å legge igjennom torpedovegg, den skrur du rett i karosseriet. Og strømkabelen tror jeg du skal finne en ledig gjennomføring til et sted, husker ikke helt hvordan det er på den bilen. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espengolf Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Klar over at jord ska i karroseriet, men lurt på om det va nånn fæsta som æ kan bruk som allerede e dær... så slæpp en å borre;) har leita ætter gjænnomføringa, men finn ingen...:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Strømkabelen tok jeg igjennom torpedoveggen på venstre side. og jord festa jeg imellom "selebelte rullen" og karosseri. pussa bort litt lakk. kan se om jeg får tatt et bilde etterpå :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espengolf Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Va det høl på venstresida fra før? Da må æ ut å leit=P Kordan gjor du det me kabeln inni motor-romme da? Takk for svar!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 (endret) jepp :) La den bare langs sia inni der. så ligger kabelen + sikring å hviler nede ved batterikassa. Endret Juni 15, 2009 av HrpZ88 Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espengolf Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Tusen takk for svar, men 1 siste spm;) Hvor henter du ledningen ut i kupeen? Må jeg ut med div deksel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Ta av dekselet som sitter over sikringene som igjen er ved beina dine. Og da blir et annet deksel løst der, som det er bare å lirke ut. Men det ser du :).. Da er bare utfordringen å fiske etter ledningen.. Jeg dro ledningen under lista ved døra, til helt bak i bilen :) Om du har en 2dørs golf, kan du legge ledningen bak "vegg" trekket. og dra den ut av hullet til setebeltet bak. Husk og legge Signal kabel og strøm kabel på hver sin side av bilen..Eller ihvertfall ikke sammen! Og Sikringen skal sitte nærmest mulig batteriet. Lykke til :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Vær oppmerksom på at enkelte modeller har beltestrammere, som er av type eksplosive, liggende i dørkarmen ;) ikke noe farlig i seg selv, men man bør unngå å legge en plusskabel sammen med den :P Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Vær oppmerksom på at enkelte modeller har beltestrammere, som er av type eksplosive, liggende i dørkarmen ;) ikke noe farlig i seg selv, men man bør unngå å legge en plusskabel sammen med den :P Til info: alle golfer med airbag har dette. Gjelder forøvrig andre biler med airbag og.:) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Vær oppmerksom på at enkelte modeller har beltestrammere, som er av type eksplosive, liggende i dørkarmen ;) ikke noe farlig i seg selv, men man bør unngå å legge en plusskabel sammen med den :P HÆ? ;O.. seriøst? jeg har kobla jordinga til den. eller den rullen. hørtes ikke veldig trygt ut. Edit: som jeg har vist på bilde over! Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 HÆ? ;O.. seriøst? jeg har kobla jordinga til den. eller den rullen. hørtes ikke veldig trygt ut. Edit: som jeg har vist på bilde over! Det var slik jeg koblet det da jeg hadde golf, og det fungerte utmerket. Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Tredde ledningen gjennom hullet til vifta jeg den gang jeg monterte stereo i en G3, ikke den beste løpsninga, men når man skal ha annlegg i en bil 1 daq så gjør man det enkelt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg