Gå til innhold

Noen som kjenner til denne kule gamle Caddy'en?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen av dere her som kjenner til denne gamle, kule Caddy'en?

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=336625

Noen som har noe mer data om bilen og kanskje vet noe om pris? I annonsen står det kun seriøse henvendelser. Hvis prisen er helt latterlig høy (noe jeg mistenker), så vil ikke min henvendelse bli tolket som seriøs...hehe... - så jeg spør likegodt her. ;)

Mvh

S14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du er interessert i å kjøpe den så er det vel en seriøs henvendelse.

Men jeg vil tro den er rimelig dyr ja, iogmed at stereo'en følger meg. Det er ikke noe du finner i alle biler liksom... ;)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Så lenge du er interessert i å kjøpe den så er det vel en seriøs henvendelse.

Men jeg vil tro den er rimelig dyr ja, iogmed at stereo'en følger meg. Det er ikke noe du finner i alle biler liksom... ;)

32"ern trenger ikke være så dyr da... DaButcher med sin 242 fikk en 32" til 6-8000...

Men resten av anlegget er sikkert phetT :P

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så denne bilen på Autofil messen. Den er strøken utsende messig, hørte ikke motoren eller noe annet enn anlegget og må si at jeg har hørt penere. Det jeg mener å huske er at han 4! ganske store forsterkere baki til den subbern. Jeg mener også at han hadde bygd noe ganske rått inn i dørene. Lyden ifra subbern var rett og slett bare drønning som bare gikk tregt og veldig lavt. Hørte bilen i hele salen når jeg var der.

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by springbrett

Sendte mail til han karen og hørte om pris.

For bilen med anlegg skulle han ha 100 000kr. Ja dere hørte riktig.. Uten anlegg 50 000kr..

:eek:

Takk, Springbrett.

Da ble det straks heeelt uinteressant for de fleste av oss.

Selv uten anlegget (som jeg forøvrig ikke har noen interesse av i det hele tatt) så er prisen altfor høy. Det er jo"bare en gammel Caddy"......:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider