Gå til innhold

Turbolade golf1

Ranger emnet


L&D

Anbefalte innlegg

det er jo mye bedre å begynne på en gti bil..der er jo alt sterkere..å visst du skulle ha d billi???heheh. tro mej,d koster dyrt vist du skal ha pakning å clutch å bremse å alt ditta andre dillet. bare topp pakningene er jo dyre..ikkje bruk dei orginale fiberpakningene iværtfrall.dei blåser du fort..men lykke til..

PS: frese av stempel...ikkje lurt.kan bli for tynt å dermed smelte toppen på dei..sats på dobbelt pakning..eller ei tjukk diesel pakning..men d funker bare på gti`n tror e..

82 VW golf mk1 GTi (16v)

86 VW golf mk2 GTi16v

www.west-cruising.cjb.net

97 VW Rs Vento-x-

85 VW Jetta GTi-x-

87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA)

Ålesund e byen å vw audi e merket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GOLF/TIC

det er jo mye bedre å begynne på en gti bil..der er jo alt sterkere..å visst du skulle ha d billi???heheh. tro mej,d koster dyrt vist du skal ha pakning å clutch å bremse å alt ditta andre dillet. bare topp pakningene er jo dyre..ikkje bruk dei orginale fiberpakningene iværtfrall.dei blåser du fort..men lykke til..

PS: frese av stempel...ikkje lurt.kan bli for tynt å dermed smelte toppen på dei..sats på dobbelt pakning..eller ei tjukk diesel pakning..men d funker bare på gti`n tror e..

Skal ikke garantere for hvor lenge det går, men topppakingen min holdt den på 0,7 bar faktisk :eek:

Nå har vel den sittet der veldig lenge så vet ikke om det kan ha noe med det å gjøre.. men skal jeg ha den på igjen satser jeg på kobber pakning...

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart det ville vært bedre å begynne på en gti... men man tar det man har... ikke mye det er snakk om å ta av stemplene... det er stort sett forbrenningskammeret som får ta støyten... ikke mye eg skal ta, men litt endring må til... ikke viktig for meg om det holder lenge eller ikke... skal se hvor mye eg får av driten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var trykkforgasser anskaffet... gasser fra volvo b21at og intercooler fra nissan s13... blir endel som må lages selv ja, men det får gå... det var nok å ta av i forbrenningskammeret på toppen, så der kommer det til å bli modifisering og...:D

 

bare hente tuboen nå, så er eg i gang:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da skulle alle delene være betalt for og sendt av gårde til meg i posten, og bilen står på bukken og blir gjort klar for eu-godkjenning i første omgang... toppen er kommet av blokken og gjort klar for modding av forbrenningskammerne... turboen kommer av caravellen i morgen og blir med meg hjem:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår