KapteinKrok Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Hei, Har hatt boblen (1972 mod) min på eu-kontroll og har da fått tilbakemelding om at "høyre bærekule foran" må skiftes. Jeg skal selv bestille delen, så skal en bekjent skifte den... Men hva skal jeg egentlig kjøpe? Er jo noe som heter øvre bærekule og noe som heter nedre. Må jeg kjøpe begge deler? Står jo bare "høyre bærekule foran" på slippen... Tenkte å bestille fra denne butikken Kan noen hjelpe meg med å bestille riktig del? MVH Bobleeier som ikke har peiling... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Det letteste er å ta av hjulet, bevege litt rundt på ting og se hvor det er slark. Anbefaler også http://www.vwnorge.no, et forum for entusiaster av gammel luftkjølt volkswagen :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Ville sjekka med HotShop jeg, de har vel "alt" til boble. Du trenger kun skifte den du har fått mangel på, men om resten er orginale er det ikke dumt og skifte dem. du har den gamle forstillinga du, ikke macpearson? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 72-modellen er vel som regel 1302 eller 1303 og har macperson tror jeg. Skal ikke vedde på det,men... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg