bevven Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Hei. Har til nå nylig hatt en fæl bulk på venstresia bak. Denne er nå utrettet etter utrettelige timer med sparkling, pussing og gnikking. Det jeg lurer på er hvorvidt bruk av spraylakkbokser vil gi et bra resultat, eller om man er pokka nødt til å bruke sprøytepistol for å få et bra resultat? I tillegg hvis jeg ikke tenker å lakkere hele skjermen, da vil jeg jo få en kant mellom ny og gammel lakk. Er man nødt til å lakkere hele skjermen, eller finnes det noen triks for å utjevne denne kanten man vil få? Takker for svar:):thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Å lakkere en hel bakskjerm med sprayboks er ikke å anbefale for å si d sånn:P kant unngår du ved å flekke ut ved smaleste sted (c stople) Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Er vanskelig å få et bra resultat med sprayboks. Spesielt siden ny lakk er vannbasert.. Anbefaler heller å bruke sprøyte. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Har ikke noe å si om lakken som er der fra før er vannbasert, petroliumsbasert eller tynnerbasert osv, men med en sprayboks vil du aldri oppnå samme glansen, siden spraylakk er tynna 80%? mere enn bil lakk siden den er på boks. Vi som jobber med bil lakk ville lagt farge over skaden og "flekka/skygga ut" fargen, og lagt klarlakk over hele skjærmen og flekka ut klarlakken på smaleste pongt,med løser. får så og polere overgangen. ;) Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg