Gå til innhold

Min 82 Audi Gt Coupe/White Pearl!

Ranger emnet

LilleChris

Anbefalte innlegg

Har fått rotet meg inn på bilforumet også. er medlem av Vwaudi-club. vært det siden 2007.

Er nå 19år og holder stort sett bare på med biler.

Har hatt en del biler oppigjennom.

Startet allerede med første bilen da jeg var 13år, da fikk jeg en Vw santana som jeg sveiset sammen dører og lagde cab:P

Så kjøpte jeg en 83 Audi gt coupe som ikke ble store greiene av, solgte til en i stokke.

Kjøpte deretter en 85 Audi 90.2.2e. som ble restaurert, jobbet med denne en god stund, ny lakk, sitron gul:) og alt av slitedeler ble byttet.

kjøpte deretter en Audi cab, 2.3e.

deretter en Audi 200 2.2turbo quattro 20v. hvit perlemor.

deretter en 85 vw golf 1.8f.

Også kom prosjekt white pearl.

Ting som er gjort:

tatt alt av rust, byttet inneskjermer foran, og all annen rust på bilen.

motorrom er pusset ned, grunnet, og lakkert.

alt av forstilling er sandblåst og lakkert opp.

servopumpe og andre deler er polert opp med autosol og wax.

har også breddet bilens hjulbuer med golf 1 rabbit hjulbuer.

Bilen:

Bilen er som sagt en Audi gt coupe. fra 1982.

motoren er en 1.9 5s.

bil og motor har gått 139, grått skinn, helt strøken innvendig.

vidre planer:

Ny lakk da bilen er pusset helt ned, nye audi¨s hvit farge.

sorte detaljer. rutene skal endten bevares orginalt fra grønn toning, eller så skal den svakt tones.

felger skal være brock b1 eller brock b2 eller rh cup.

felgene skal ha en bredde på 10x16"

understell skal være justertbart.

bilen skal ha ny tektyl under, alt av bremser,foringer,lager, forstilling, stag skal byttes til nytt.

Bilder kommer så fort jeg får rotet meg til å hente de på vw audi forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.phothobucket.com

lag bruker der, og last opp bildene,også lim inn IMG koden her ;) da blir bildene større og bedre.

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det natta, så får heller ta det i morgen. men hvertfall en liten framgang. i morgen er det litt verksted til igjen. og da skal jeg få begynt på motor.. skal demontere den, pusse og lakkere alt. alt av vakumslanger,slangeklemmer etc ska byttes, skal også ha kvas kam,og dobbel weber av noe slag, usikkert ennå. sliter litt med å legge inn bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider