Power 68 Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Nå har staten tatt i bruk et nytt hjelpemiddel i jakten på "ulovlige" trimmede biler. Statens Vegvesen, biltilsynet i Trondheim har tatt i bruk en rullende landevei for å sjekke ut bilen har mere hestekrefter enn oppgitt. I følge Adresseavisen forleden dag har investeringen båret frukter. Det har blant annet blitt tatt en Nissan 200 SX med litt for mye hestekrefter oppgitt. Dette ble dyrt for han som ble tatt. Hva mener dere om det staten har brukt pengene til i Trondheim? Tror dere det vil gjøre det mindre attraktivt å trimme bilene etter dette?... Kjør debatt:thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Ligger alt en tråd om det her, en plass :) 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Den Jævla bremsebenken er vel nedbetalt raskt tenker jeg.. Og resten er ren profitt! Personlig ville ikke jeg gidd opp noen drømmer fordi trafikkgestapo har benk nei, men det er no min meining Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Sant så sant. Men bilene jeg har er jo eldre enn 10 år, og da gidder ikke folka å loppe meg for mange lappene. Stemmer vel dette? at etter 10 år så har trimming av bil, ingen HK avgifter? Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Ligger alt en tråd om det her, en plass :) Beklager. Jeg så det ikke i iveren etter å starte en debatt om dette temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Sant så sant. Men bilene jeg har er jo eldre enn 10 år, og da gidder ikke folka å loppe meg for mange lappene.Stemmer vel dette? at etter 10 år så har trimming av bil, ingen HK avgifter? 10 år etter førstegangsregistrering i Norge ja. Ingen avgift, men det må stadig vekk godkjennes. -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Sant så sant. Men bilene jeg har er jo eldre enn 10 år, og da gidder ikke folka å loppe meg for mange lappene.Stemmer vel dette? at etter 10 år så har trimming av bil, ingen HK avgifter? Jeg tror ikke at det påløper noe tilleggsavgift vedrørende trimming av biler som er eldre enn 1996 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 10 år etter førstegangsregistrering i Norge ja. Ingen avgift, men det må stadig vekk godkjennes. Beklager, du kom meg i forkjøpet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Beklager, du kom meg i forkjøpet.. Forskjellen er at jeg har oppdaget at 2006 er historie for en stund siden ;) -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Forskjellen er at jeg har oppdaget at 2006 er historie for en stund siden ;) Det har du helt rett i. :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 http://www.bilforumet.no/opplysningen/230034-statens-vegvesen-trondheim-har-tatt-i-bruk-dynobenk.html Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg