audi90coupeTJ Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 hey. kjørte nettopp min 240 90mod. b230F motor. så starta hele driten å fuske som et sværte hææælvete. det fusker som fæen å jeg får ikke gitt noe særlig gass. så skurdde jeg av hele driten å lot den stå av i ca 15 min. så starter jeg igjen. å da går den fint i kanskej 500m så starter hælvete igjen. jeg tipper det er bensinpompa som har tatt kvelden. hva tror noen andre her inne?????? Siter T.J er T.J Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 hey. kjørte nettopp min 240 90mod. b230F motor.så starta hele driten å fuske som et sværte hææælvete. det fusker som fæen å jeg får ikke gitt noe særlig gass. så skurdde jeg av hele driten å lot den stå av i ca 15 min. så starter jeg igjen. å da går den fint i kanskej 500m så starter hælvete igjen. jeg tipper det er bensinpompa som har tatt kvelden. hva tror noen andre her inne?????? vil tippe 1000000kr på at det er lmm'en som har tatt kvelden;) ''sport'' filter tok nok knekken på det;) Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 tror også det er lmm'en din. er det din bil som var på volvotreffet på cc?, hvit uten lister på sidene, litt blanke felger, eller hva jeg skal si:p+ MAAANGE Baums!? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Høres ut som LMM detta ja. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 tror også det er lmm'en din.er det din bil som var på volvotreffet på cc?, hvit uten lister på sidene, litt blanke felger, eller hva jeg skal si:p+ MAAANGE Baums!? ja, den haugen der! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Du kan prøve å bytte bensinfilter og slikt før du bytter LMM da, hørtes ut som ett bensinproblem i mine ører :) Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Du kan jo sjekke LMM ved å koble den fra, da skal den gå i nødmodus...men skal svive finere da om det er LMM. Får jo bare litt ekstra suppe... EDIT: Sjekk koblingspunktene på pumpa i tanken, har vært borti at disse er irra vekk...da blir det kleint med pangsin! Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebbe91 Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 jeg har omtrendt samme problem, av og til fusker den noe veldig, enten så mister den all kraft i noen sekunder, eller så går den på cirka "halv kraft" altså veldig dårlig, og når den mister all kraft så bremser det mer enn hvis jeg bare hadde sluppet gasspedalen. men det som sagt av og til, bilen kan gå fint i 2 - 3 uker mellom hver gang det skjer, det er kansje samme feil som du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90coupeTJ Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 tror også det er lmm'en din.er det din bil som var på volvotreffet på cc?, hvit uten lister på sidene, litt blanke felger, eller hva jeg skal si:p+ MAAANGE Baums!? stemmer det;) Siter T.J er T.J Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg