Gå til innhold

Volvo 145 dl 1969

Ranger emnet

Bjerkhagen

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte jeg kunne legge ut noen bilder av 145'n min far desverre solgte i fjor.

Bilen ble pusset opp av min far for en 10-12 års tid tilbake, tok all rust utvendig og innvendig, tectylert og hel lakkert i orginal farge (Safrangul)

Bilde001-3.jpg

Bilde002-3.jpg

Bilde003-3.jpg

Bilen ble utstyrt med en B20F fra en kolisjonskadet 73mod Grand Luxe som sto klar for hugging.

Bilde004-3.jpg

Bilde011-1.jpg

Bilde012.jpg

Bilde013-1.jpg

Bilde018.jpg

Moto Lita ratt ble påsatt, Far min syns det orginale bussrattet

ble litt i meste laget, hehe.

Bilde023.jpg

Bilen sto på orginalbreddet stålfelg, lurer på om det ikke var 5,5" kant på de.

Har flere bilder av skroget, men tror denne tråden ble bildetung nok :)

- Bjerkhagen

Endret av Bjerkhagen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror bildene blir skalert automatisk her, så ikke for store nei :)

Pen bil dette, ser ut som noen har lagt ned litt arbeid her ja.

Eneste som ikke passet inn var det rattet faktisk, altså i forhold til at resten av bilen så helt orginal ut.

Var det jeg fant ut og :)

Tja, er vel noe i det du sier. Det Orginale rattet hadde nok passet best i helhetsbilde totalt, men det var visst ikke noe godt og kjøre med, hehe.

Endret av Bjerkhagen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nydelig bil :D Foreldrene mine har hatt to sånne med akkurat samme farge, i tillegg til en 145 express og en 144. Så man kan nesten si at jeg har vokst opp i en slik bil som dere hadde der :thumb

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nydelig bil :D Foreldrene mine har hatt to sånne med akkurat samme farge, i tillegg til en 145 express og en 144. Så man kan nesten si at jeg har vokst opp i en slik bil som dere hadde der :thumb

Hehe, ja har hatt mange timer som smågutt i denne jeg og :)

Endret av Bjerkhagen
Lenke til kommentar
Del på andre sider