Snutta Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Dette er vel tråd nr 1000. Men fant ikke noe om problemet andre steder. Jeg har en lav susing i høytalerne. Hører den kun når jeg spiller lavt.. Det jeg liker minst, er at det kommer et kraftig "klikk" når jeg skruv på tenninga. Har sjekka jordinga, virker ok. Phonokabelen ligger på samme måte som i forrige bil, da var det ikke noe tull.. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Ligger signalkablene ilag med strømkablene til forsterker? Genererer ofte mye støy. Ellers kan dårlig jording være problemet, så du kan jo prøve et annet jordingspunkt bare for å utelukket det. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snutta Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Strøm og phono ligger på hver side. Skal sjekke jordingene.. Noe mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg