Gatebilmagazine Cam Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Ettersom felgene mine ikke gjør store nytten sin, kan det kanskje være noen der ute som har lyst på dem? Kanskje du har fått en slant med feriepenger og bare måååå kjøpe noe? Hehe, da kan du se her! Merke: RH Phöenix. Str: 8,5 x 18" med 225 gummi. Impress: 35 Boltsirkel: 5 x 110 Felgene har stått på Astra G Coupè turbo. Selger fordi jeg var så heldig med spons på nye felger i år! To av dekkene er helt nye, og to dekk er brukt et par måneder. Det er dyre og svært gode dekk som står montert på. (7000kr i dekk høsten 2008) Toyo Proxes - R Yokohama S-Drive Jeg vet desverre ikke hvor gamle felgene er, ettersom de fulgte med bilen da jeg fikk den bruktimportert fra Tyskland. Felgene fremstår som pene uten kast. Men under vinterlagring er det kommet noen skjønnhetsfeil under klarlakken noen steder. Se bilde som anviser dette. Felgene kan sees i Oslo området. Det er ingen vits å komme med skambud, jeg har ingen hast med å bli kvitt dette! Pris: 7000 kr / bud Ta kontakt på mail/sms: camilla.gatebil@aller.no / 90162827 Mye mønster, som nytt: Skjønnhetsfeil under klarlakken, kan lett fikses: Felgene stod på denne bilen, Astra G: Siter Fotograf i Gatebil Magazine / Autofil mail: camilla.gatebil@aller.no http://blogg.camillast.com/ 2003 OPEL ASTRA COUPÈ TURBO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tivoliterror Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Fine felger det der, kunne tenkt meg sånne på Omegan min. Har ikke penger akkurat nå, så.. Siter 88 Volvo 745 B230k Bruksbil 92 Opel Omega A 2.0 Prosjektbil på vent 82 Lada 1500 21023 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg