Gå til innhold

Dumt spm.. Er det lov å kjøre rundt uten frontrute?

Ranger emnet


Beinet1

Anbefalte innlegg

Trodde ikke det, men ble nå stoppa og fikk beskjed om visning til biltilsynet av ei dum stutepurkkjerring her jeg pga knust rute bak på bilen.

 

Ring onkel politi og opplys om kjøringa så går det helt sikkert greit.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar :)

Snakket med "glassmesteren" idag og tilfeldigvis så bor den mest erfarne ansatte han har rett i nabolaget mitt slik at vi får tatt det i garasjen min istedet. Veldig greit..... :)

Henger er jo det beste, men jeg har ikke bil som kan trekke den vekta. Passaten min tar bare 1260kg på kroken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke det, men ble nå stoppa og fikk beskjed om visning til biltilsynet av ei dum stutepurkkjerring her jeg pga knust rute bak på bilen.

 

Ring onkel politi og opplys om kjøringa så går det helt sikkert greit.

 

Da sa jeg til meg selv vel kjell hu er vel premenstruell i kveld...

 

Så da hvis du kjører med cabben nede og blir stoppa må du på tilsyne og vise bilen med cabben oppe dah... Blir jo samma det... Trur nok hu var litt gretten ja...

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer aldri den opplevelsen jeg hadde når jeg bodde i bø. Langt unna hører jeg bare en vill motorlyd, noen sekunder senere kommer det en ferdig nedpussa volvo amazon i hundreoghelvete med frieksos og uten en eneste rute eller lykt på hele bilen. Han som kjørte hadde hjelm med sota visir og kjøredress :D Lurer på hva som hadde skjedd hvis han hadde blitt stoppa :D

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en rolig tur om kvelden eller tidlig søndag morgen...... kommer politiet eller tyttebærpolitiet og tar deg så kan du henholdsvis spille en dum gjøk eller be dem fara åt helvette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis dere er i Telemarktraktene og treffer på ei purkedame med navn Turid Ofte Gundersen, bare be om å få noen andre dit, ho har ingenting i en offentlig etat å gjøre, maktsjuk bitch.

Har vel ingen vrangforestillinger mot andre i politiet foruten en viss "korrupt" lensmann i nærheten og evnen til å kun hjelpe når det er en selv som har gjort noe galt.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår