Zaitek Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Hei,, sliter litt med en voldsom dynamostøy, tror dette kan komme av røket jord sikkring til min pioneer DEH 7000UB spiller? er dette noe jeg kan fikse selv eller må jeg sende inn spilleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 http://www.bilforumet.no/bilstereo/230183-pioner-dynamostoy.html Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaitek Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 har lest den topicen før,, men sto ikke om jeg greier å skifte jord sikkring selv å om jeg får tak i det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Er ikke vits, bare jord signalkabelen. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilvrBlue Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 How? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 har lest den topicen før,, men sto ikke om jeg greier å skifte jord sikkring selv å om jeg får tak i det? Du må kunne lodde. Og vite kor sikringen er! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Ta en ledningsstump og fest denne i chassiet på spilleren, den andre enden presser du fast med phonokabelen. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaitek Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 det funka ikke å jorde phonokabelene i spilleren :s hva kan det være da? :O jeg har sjekket jordingen til forsterkerne og den var ok.. strøm å signal kabel ligger for seg selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg