krt_ Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Update; Betegner meg som ferdig med plastdelen til fangern.. resten er jo vanlig bil-lakk som jeg skal ta senere. Er ganske fornøyd selv men ser noen småfeil her og der.. Noe som kunne vært bedre med mer tålmodighet under pussingen :tannløs: Veel, her er resultatet sålangt; Fargeforskjellen kommer av at den ble skitten under monteringen.. Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Hvorfor la du ikke 2-3 lag med glassfiber på baksiden for å tette hullet for så å sparkle over? det skal jeg bruke for å rette opp rusthull i kanlaen og forskjermane. Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Hvorfor la du ikke 2-3 lag med glassfiber på baksiden for å tette hullet for så å sparkle over? det skal jeg bruke for å rette opp rusthull i kanlaen og forskjermane. Dette har jeg selv gjort på en skjerm på en tidligere bil. Hadde et sånt gitter, la glassfiber rundt og over. Ble tett som fan.. Men siden dette er ren plastikk og det ytterste laget er en ganske fet plast type, var jeg redd for at det ville bli for mye bevegelse og at glassfiberen ville danne sprekker. Skummet er ganske bevegelig og sparkelet er også ganske bevegelig. MEN det gjenstår og se neste vår :tannløs: Har jeg gjort dette igjen hadde jeg vurdert å legge en plate bak, som ble foreslått tidligere i tråden... men ganske vanskelig å komme til bak veggen.. Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Då så. Men det ble jo veldig fint da. Gratulere. ;) Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Då så. Men det ble jo veldig fint da. Gratulere. ;) hehe jo takk takk :) MEN det gjenstår som sagt å se hvordan løsningen takler vinteren.... først da vet vi om det er en holdbar løsning... Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunflyer Skrevet Juni 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 Hvordan ser det ut året etterpå da? Siter www.glassfiberforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 Det så helt fint ut frem til jeg vraka bilen i mars... Jeg var svært spent på hvordan det ville se ut etter den lange perioden med mye frost, men det så ut til å gå greit.. men dette er selvsagt min oppfatning. Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg