Spas Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 En bekjent av meg kjente noen som skulle ha noen til å legge parkett hjemme hos seg. Jeg fikk tlf nr jeg skulle ringe for å høre hva som skulle gjøres. Da jeg snakket med henne sa hun at jobben hennes ikke tillatte svart arbeid, hun spurte om hun fikk kvittering på jobben, jeg sa jeg kunne ta det uten. Men det ville henne ikke så det ble ikke noe av. Men nå viser det seg at hun jobber for skattevesenet. Så er spørsmålet. Kan dem ta opp en sak på meg for den lille samtalen? Har jo ikke tatt imot noen penger, jeg sa heller ikke direkte at jeg skulle ha betalt for jobben. Siter Volvo V50 1.6D 06' Mazda 6 1,8 03' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Man kan vell ikke bli straffet for noe man ikke har gjort? Det er ditt ord mot hennes (vil jeg tro), så at det hele er en "misforståelse" kan da ingen motbevise? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Neida, bare si du tulla med henne. De kan ikke ta opptak av samtale uten ditt samtykke. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Jævla kul bekjent du har da... Du kan jo dra en frekk en, at planen var å se om hun var en utro tjener av skattevesenet..? Dersom hun har tatt opptak er hun pliktig i å informere deg om at samtalen blir tatt opp. Men det har hun vel heller ikke gjort.. Tror ikke du skal frykte noe. Ord mot ord holder ikke :P Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spas Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Jævla kul bekjent du har da... Du kan jo dra en frekk en, at planen var å se om hun var en utro tjener av skattevesenet..? Dersom hun har tatt opptak er hun pliktig i å informere deg om at samtalen blir tatt opp. Men det har hun vel heller ikke gjort.. Tror ikke du skal frykte noe. Ord mot ord holder ikke :P Veldig kul, hehe. Det var en god plan. Ok da kan jeg sove godt inatt. Takk for svar Siter Volvo V50 1.6D 06' Mazda 6 1,8 03' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 du kunne si at du skulle kun ta 2000kr for jobben elns, er en viss sum man ikke trenger å skattelegge. Er en såkalt, ekstra småinntekt som man ikke trenger å opplyse om. Men tror ikke du skal bekymre deg så veldig mye over det. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Er vel under 1000lappen man ikke trenger å skatte av, dessuten har jeg hørt man ikke trenger å skatte om man får utbetalt hver dag, men det er jeg mere usikker på. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Men nå viser det seg at hun jobber for skattevesenet. Og så? Altså, de har jo ikke en særlig sterk sak her. Hun er ikke i en stilling hvor hun kan få jobber gjort svart for seg, hvis det skulle bli oppdaget osv. Mer bryr hun seg vel forhåpentligvis ikke ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Du får presse litt tilbake.. Hvis det blir noe styr av det, si at hun faktisk var villig til å betale deg svart helt til du gav henne prisen og hun mente den var for høy :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg