sebbevanb Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Hei, skal oppgradere anlegget i a3'en min(97 mod, 2 dørs) Har byttet høytalere foran, men har igjen de ved baksetet. Og spørsmålet mitt er hvordan jeg skal klare å få av side dekslene. Prøvde i flere timer i dag uten hell, og jeg ønsker jo ikke å knekke hele greia. Hvis noen har noe tips/råd bilder o.l så er jeg veldig takknemlig for det:D TAKK TAKK for alle svar! Mvh Sebastian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Can90 Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Hei, skal oppgradere anlegget i a3'en min(97 mod, 2 dørs) Har byttet høytalere foran, men har igjen de ved baksetet. Og spørsmålet mitt er hvordan jeg skal klare å få av side dekslene. Prøvde i flere timer i dag uten hell, og jeg ønsker jo ikke å knekke hele greia. Hvis noen har noe tips/råd bilder o.l så er jeg veldig takknemlig for det:D TAKK TAKK for alle svar! Mvh Sebastian De dekslene bak skal sitte i klips. men vært forsiktig når du tar de av. Sånn at du ikke knekker noe eller mister klipsene :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebbevanb Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Takk for infoen :) vet du hvem vei jeg må dra for at de skal komme ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Can90 Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Takk for infoen :) vet du hvem vei jeg må dra for at de skal komme ut? Når du sitter i sete p du dra de mot deg. Lirke litt frem og tilbake. bare til og prøve deg frem. Lykkee til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebbevanb Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 TAKK skal du ha :D da blir det forhåpentligvis nytt anlegg på meg i dag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg