classic Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Noen som har noe å anbefale? ser det er en del ukjente merker på ebay til rundt 3k, er det noe å satse på? får jeg installert europeisk/norsk kart på alle modeller? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegaman88 Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Hei en kompis av meg kjøpte 2 din på ebay av et ukjent merke trur jeg til rundt 2500 og den er helt rå! så det fungerer helt greit. Her i norge så har jeg sett kenwood osv til 4500 men det er jo samme greiene som de på ebay, er bare merket som koster Siter :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegaman88 Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Noen som har noe å anbefale? ser det er en del ukjente merker på ebay til rundt 3k, er det noe å satse på? får jeg installert europeisk/norsk kart på alle modeller? Jepp det skal gå, bare søk litt på merkene på google eller spørr selgeren på ebay Siter :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg