t0mmelom Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 jeg tenkte jeg kunne prøve å legge ut bilder av min omega her på forumet, å forhåpentligvis få noen tilbakemeldinger på bilen min;D (første gang jeg poster noe på forum, så unskyld meg hvis noe er galt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Senk ( Apex 40 mm ifrå ebay;) ) Få spaca ut bakfelgen Få fjerna skvettlappa bak Ellers var bilen fet, såg jo strøken ut.. Km stand? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelvectra Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Jævli fin omega!!! :) Siter Vectra 2.0i 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Veldig pen Omega det der! Så strøken ut... Synes du skal beholde skvettlappene jeg ;) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t0mmelom Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 takk for svar;D jeg skal space ut bakdekkene så snart som mulig, og muligens senk. bor jo i trondheim (fartshump- byen), så vi får se hvordan det blir. Bilen har gått 230k, noe som er litt kjedelig.. men den går fortsatt, å det er jo det som er hovedsaken:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Kor du skal kjøpe spacera ifrå? Må ta bilder og sei ifrå når du har kjøpt spacera, om det vart bra eller ikkje:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t0mmelom Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Kor du skal kjøpe spacera ifrå?Må ta bilder og sei ifrå når du har kjøpt spacera, om det vart bra eller ikkje:) tenkte fra dekkspectrum i trondheim, men usikker om de har det der. skal ta mange bilder framover;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Juni 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 apex fjærer på ebay har vel en god tendens til å sige jævlig ? Har vertfall bestilt Eibach fjærer og Sachs dempere til min nå ;) kosta rett over 4000 + moms til 6 sylindra. Venter spent på pakken neste uke ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t0mmelom Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 apex fjærer på ebay har vel en god tendens til å sige jævlig ?Har vertfall bestilt Eibach fjærer og Sachs dempere til min nå ;) kosta rett over 4000 + moms til 6 sylindra. Venter spent på pakken neste uke ja :) kult;D har lyst på justerbart senkesett jeg.. coilovers? d må være genialt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg