EvolveS40 Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Hei. Jeg tenkte å lakkere en bil. Jeg trenger litt hjelp og råd. EN slags trinn for trinn hjelp med det. Har paint kit bestilt direkte fra usa med 3 pistoler, vannutskiller, lufttrykkmåler,rensesett +++. 1 pistol til før hoved lakkering, 1 til lakkeringa, og en liten til design. Lurer veldig på hvordan jeg skal gå fram. Jeg har lagd et bilde for hvordan jeg skal lage et "mini" lakk verksted. Hva skal jeg behandle bilen med etter sliping? før hovedlakkering? Hvilken temperatur må det være i rommet bilen er for at lakken skal tørke fort og tilfredstillende?(hvit-metallic lakk) Må jeg behandle bilen med noe etter hovedlakkering? Noen lure tips triks? Jeg lager en ny tråd om dette da jeg håper å møte på folk som har erfaring med dette, ps jeg vet at det er blitt lagd mange tråder om dette før men de ender bare i offtopic føler jeg. Jeg er selv automatikkmekanier som jobber på biler så litt erfaring har jeg. De boksene ved venstre hjørne av bilen er varmeelementer. Siter BMW E34 PROSJEKT http://legenda.weebly.com/ "Drink and drive safely home" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Juni 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 avsug bør du ha i bunn, samt filtrert luft som kommer ovenfra som lager et overtrykk.. ser at du skal bruke pressening, da vil det bli litt vanskelig med overtrykk :P Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg