Dans2ur Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 kjapp å enkelt spørsmål.åssen bytter jeg servo reim.må jeg av med hele pumpa eller bare noen bolter så svipp av å på...????+ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 er åsså noe rart med det elektriske.vindusviskern funker ikke.pluss at fjernlysa ikke vil på pluss at blinklysene går amok.har bytta rele men det funka ikke.noen som har vært borti det samma her eller tror dem vet hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 kjapp å enkelt spørsmål.åssen bytter jeg servo reim.må jeg av med hele pumpa eller bare noen bolter så svipp av å på...????+ må ikkje av med pumpa nei. er 2 justeringskrua som du må løsne på. i verstefall løse litt på alle skrua på pumpa;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg