Andyhagan Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 http://www.BILRADIOSPES.NO jeg har sett på stereoanlegg til bil, så lurer jeg på om prisene er det samme i butikkene som på nettet. jeg er ikke sikker men jeg tror det, fordi de skal ikke ha noe i frakt om du kjøper på nettet? Noen som vet svaret? - Andreas Siter - Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilvrBlue Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Har ingen tro på at det skal være samme pris når ikke engang utvalget (feks her i kr.sand) er det samme som på nett. Spurte etter H/K forstereren i butikken, men den var det kun nettbutikken som hadde tilbud på, og tror ikke de hadde den inne i det hele tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Juni 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 Nei det er ikke alltid samme pris på nett og i butikkene. Som regel så er nettburikkene noe billigere enn selve butikken - og det pleier hvertfall å være tilfellet ved tilbudsvarer. Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 For meg hørse det litt teit ut at en har forskjellig priser på samme produkt. Vi har iallefall samme prisene i nettbutikken som i butikken og slik kommer det alltid til å være. Det er jo også lov å be om et tilbud dersom du er kjøpelysten og betjeningen kan gi deg tilstrekkelig med informasjon slik at du får produkter tilpasset deg og ditt behov. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andyhagan Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Jeg skal inn og handle nå til uka, tror ikke det er så stor forskjell. fordi de skal ikke ha noe i frakt, sa da blir det jo billigere for oss, og det er vel ikke positivt for dem? :D Siter - Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Jeg skal inn og handle nå til uka, tror ikke det er så stor forskjell. fordi de skal ikke ha noe i frakt, sa da blir det jo billigere for oss, og det er vel ikke positivt for dem? Jeg tok ikke helt tankerekka i den utredningen der, men uansett er det jo positivt for et firma at man handler i den fysiske butikken deres kontra nett når det tilbys fri frakt. Transportøren skal jo også betales og det må da tas fra fortjenesten, som jo da er den samme iogmed lik pris butikk/nett. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 Grunnen til at det er dyrere i enkelte butikker kontra nettbutikker er fordi det ikke "jobber" selgere i nettburikken. Det beste eksempelet jeg kommer på i skrivende stund er elkjøp. De oppererer med nettpris og butikkpris (men elkjøp er også kjent for å være litt sære av seg da) Og når vi tenker pris på varen er det uten frakt (for det kommer jo alltid i tilleg). Det er sant hva som blir sagt lenger opp - man kan fort komme billigere ut ved å handle i butikkene fordi man slipper transport/frakt. Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andyhagan Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Jeg var inne, jeg kjøpte 6x9 magnat, 1200W 4-kanals forsterker maganat, 12" sub magant og kabler. fikk det for 1990,- :O Siter - Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg