Ole_P Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 (endret) Er egentlig min samboer som kjøpte bilen og stylinga men tipper de fleste av dere med samboer vet hvem som må stå for mekking regner jeg med. Derfor føler jeg at jeg har en god del eier-andeler i denne bilen... Korte fakta om den: 1994 modell GTX Km.stand er ca 156.000 i skrivende stund. Godkjent senket 35 mm, Lesjefors RS front Sideskjørt og bakdel av ukjent fabrikat, kjøpt på Autospar. Rieger bakrutesenker Lexus baklamper som skal byttes med det første Blanke blink og spredere til fanger Øyelokk fra Rieger 16" Momo sommmer felger som selges/evt byttes i andre felger... Har akkurat byttet alt av slitedeler i forstilling, hjullager, spindel på høyre side og clutch... Frontfanger er grov sparklet og grov pusset, snart klar for en omgang til bare arbeidslysten kommer tilbake. Planen er å ha den klar til Street Meet 2009, fredag 24.juli på Rena. Mere info om denne eventen vil komme senere... Slik blir den med styling etterhvert... Endret Juni 20, 2009 av Ole_P Lagt inn bilder Siter "No guts-no glory" 99 A6 2,5 TDIQ Avant 96 Passat 2.0 GT Variant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_P Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 (endret) Da er lakk og styling på plass... Ikke 100% strøkent men det ble da bedre enn det var. Mangler bare netting i front og bakfanger. Noen kommentarer til bilen da folkens? Endret Juli 27, 2009 av Ole_P Siter "No guts-no glory" 99 A6 2,5 TDIQ Avant 96 Passat 2.0 GT Variant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Fron Solfilmservice Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Joda bilen vart fin den,men(alltid et men) jeg klarer ikke å få de kanalskjørtene til og passe inn jeg da. Men ellers var bilen fin den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 å få svar/komentara hær inne er som å fiske etter laks i badekare;)hehe fin bil men sideskjørtene var ikke noe pen..ellers var det meste kledeli etter min mening... Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_P Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Hehe, du sier noe. Er ikke like lett å få kommentarer nei.. Grunnen til at de sideskjørtene sitter der er at de var de eneste jeg fant da jeg gjorde ett noe halvhjertet forsøk på å finne i fjor. Regner med at de er oppbrukt før snøen kommer tilbake i år uansett, er jo samboer`n som bruker bilen :rolleyes: Siter "No guts-no glory" 99 A6 2,5 TDIQ Avant 96 Passat 2.0 GT Variant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Og for guds skyld! Ikke noe sølvnetting :P Kjøp svart ;) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_P Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Og for guds skyld! Ikke noe sølvnetting :P Kjøp svart ;) Hehe, ingen fare. Den blir selvfølgelig svart... Kan ikke ha sølv/crome på en bil hvor alt annet er mørkt... Er derfor de forferdelige lexus-look baklampene ble byttet ut også Siter "No guts-no glory" 99 A6 2,5 TDIQ Avant 96 Passat 2.0 GT Variant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Se her er konebilen på veien att ja :) Kjerringa di fornøyd nå?:) Har du fått snakka med han senile naboen din enda ell? Mangler fortsatt spredere att e30n vettu :) Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Hehe, ingen fare. Den blir selvfølgelig svart...Kan ikke ha sølv/crome på en bil hvor alt annet er mørkt... Er derfor de forferdelige lexus-look baklampene ble byttet ut også Den e god :tannløs: Lexus baklykter hører kun til på Lexus. Fins untak men på eldre biler er det kun original lamper osv som er tingen :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_P Skrevet August 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Se her er konebilen på veien att ja :) Kjerringa di fornøyd nå?:) Har du fått snakka med han senile naboen din enda ell? Mangler fortsatt spredere att e30n vettu :) Hehe, hu er rimelig fornøyd ja ;) Har snakket på det til han men han står på hue oppi motorrommet på 325`en sin selv-den vil ikke starte til tross for både gnist på plugger og bensin... Skal se om jeg får tak i han igjen i efta. Send meg en på med nr ditt, evt en sms da jeg har byttet tlf igjen og nr ditt er borte.... Siter "No guts-no glory" 99 A6 2,5 TDIQ Avant 96 Passat 2.0 GT Variant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg