Gå til innhold

Abs lampen lyser og hele panelet kutter ut.

Ranger emnet

Magnus1001

Anbefalte innlegg

Hei, har fått litt problemer med min Audi A3 97 mod.

Ved oppstart hender det at abs lampen ikke stopper og lyse etter skjekken er fullført. Når dette skjer virker ingenting som normalt. Alt i instumentpanelet er helt dødt. Men blilen kan kjøres som normalt.

Noen som har opplevd det samme? eller hvet hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har fått litt problemer med min Audi A3 97 mod.

Ved oppstart hender det at abs lampen ikke stopper og lyse etter skjekken er fullført. Når dette skjer virker ingenting som normalt. Alt i instumentpanelet er helt dødt. Men blilen kan kjøres som normalt.

Noen som har opplevd det samme? eller hvet hva det kan være?

Har akkurat det samme problemet av og til på min!

Hvis jeg fortsetter å kjøre med lampen på, så begynner bensinsmåleren også å synke, og den begynner å lyse og pipe. Virker som om det har gitt seg nå :p

Aner ikke hva det var da:S

2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium

[X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport

[X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro

[X]1995 Audi A4 1.8

[X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan hende du maa skifte kombiinstrument:)

det er billige saker, NOT.

Skjedde med min bil og, men startsperren slo seg inn, fikk ikke start , men etter 30 forsok fikk jeg startet den.

men alt av instrumenter laa stille. utetempmaaleren begynte aa vise farhenheit=p

VW Touran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A3 og tt har hatt mye kødd med instrumentpanelene sine visstnok. Den gode nyheten er at det bare koster rundt tjue tusen å kjøpe nytt :thumb

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

håy håy ... kjøp et brukt instrumentpanel.....

jeg hadde det samme problemet... alt kuttet ut...

jeg kjøpte et brukt panel fra sverige,,, husker ikke hva nettsia var...

ga rundt 1500 + toll og frakt...

men, problemet er at møller ikke får programmert om det brukte speedometeret.... men du får dokumentasjon på hvor mye det gamle var godt, og hvor mye det nye sto på ved innmontering.... de tar rundt 1500 for dette....

husk å ta med alle nøkler... de må programmere om nøkkelen og ikke motsatt, siden instrumenter ikke kan reprogrammeres...

suger... men slikt er det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider