Integrale Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 som topic tilsier, hvor får jeg kjøpt dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 kp styling i sverige, se firmaoversikten i bilsport. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 er det "ok" med glassfiber? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by DaButcher er det "ok" med glassfiber? javisst. hvor? hvilken lakk må man bruke hvis man har glassfiber skjermer osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by Integrale javisst. hvor? hvilken lakk må man bruke hvis man har glassfiber skjermer osv? er ikke noen spes lakk til glassfiber. skal du ha glassfiber-bredding så sats på en slik sats som idag sitter på bilen i avataren din mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by kas er ikke noen spes lakk til glassfiber. skal du ha glassfiber-bredding så sats på en slik sats som idag sitter på bilen i avataren din mvh har du nyere bilder av den? edit: noen steder i Norge jeg kan få tak i skjermbreddere til 242? Disse i glassfiber, hvordan monteres de? takk for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 jeg kan skaffe breddere i glassfiber med m3 stil og rallycross-stil disse er helt greie og montere men kan trenge litt pussing for å oppnå bra finnish.tror det koster 800 pr forskjerm og 1100 pr bakskjerm bilder kan jeg ikke legge ut uten stians tillatelse synes jeg mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by kas jeg kan skaffe breddere i glassfiber med m3 stil og rallycross-stil disse er helt greie og montere men kan trenge litt pussing for å oppnå bra finnish.tror det koster 800 pr forskjerm og 1100 pr bakskjerm bilder kan jeg ikke legge ut uten stians tillatelse synes jeg mvh Er dette hele forskjermer, eller er det bare av den typen som sparkles utenpå hjulbuene? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by nissan s13 Er dette hele forskjermer, eller er det bare av den typen som sparkles utenpå hjulbuene? det er hele forskjermer og hele bakskjermer. skaffer mye annet svada til volvo også. panser i carbon,de fleste dekslene innvendig i carbon++ mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by kas det er hele forskjermer og hele bakskjermer. skaffer mye annet svada til volvo også. panser i carbon,de fleste dekslene innvendig i carbon++ mvh Har vel ikke noen prisliste på alt dette?:) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by nissan s13 Har vel ikke noen prisliste på alt dette?:) 800 pr skjerm foran 1100 pr skjerm bak 1300 for fanger 7000 for panser i carbon invendige detaljer på forespørsel. delene er fabrikkslaget. Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by kas 800 pr skjerm foran 1100 pr skjerm bak 1300 for fanger 7000 for panser i carbon invendige detaljer på forespørsel. delene er fabrikkslaget. kas, du har PM!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 hør om du får lov å legge ut bilder. er det lovlig å kjøre med slikt på gate? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Originally posted by Integrale kas, du har PM!! :D og du har full innboks.prøvde å sende noen bilder. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Originally posted by kas og du har full innboks.prøvde å sende noen bilder. mvh prøv igjen nå :) nå har jeg slettet alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg