Gå til innhold

Min octavia 2001

Ranger emnet

raudster

Anbefalte innlegg

Heihei, etter mye snoking her på forumet så komlet jeg meg også til å bli medlem å legge ut min bil.

Jeg kommer fra alta i finnmark å er eier av en skoda octavia elegance 2001 mod, med en trasi 1.6 l. motor.

Bilen har rullet omlag 130 000.

Har eid bilen i litt over 1 år nu etter at jeg kjøpte den brukt av møller hær i alta, å jeg er stor fornøyd me bilen.

Er gjort litt småting med den som:

Senket.

Proff tonede vinduer.

Et lite anlegg.

18" TSW splitz felger.

Øyelokk

Montert in Pioneer AVH-P4000DVD dobbel din spiller.

Montert tåkelys nede i frontfangern.

Montert Xenon på alle lys (8000K)

dsc00774asdf.jpg

dsc00786asdk.jpg

dsc00782asde.jpg

dsc00790v.jpg

Planer som kan bli realisert:

Interiørfolje i aluminium (bestilt:D)

Lakkering av lister i bilens farge.

ny grill.

chrome skiltplater å annet nips naps.

tar gjerne i mot forslag om ting som kan gjøres:)

MvH Marius:)

Endret av raudster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

grei bil det der.. så fin ut..

men for GUDS skyld styr klar sånn inntreørfolie... det ser serriøst så sinnsykt jallah å forjævelig ut...

ta heller å lakker dekslene du vil endre fargen på.

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit til oss, første inntryket mitt er at du har en kjempe fin bil, i mine øyne er alt du har gjort riktig :D

Åssen lys har du i fangeren? er det Hella micro DE? hvor er de kjøpt?

et lite tips på ting du kan gjøre er og sette i diode park lys i park lysene så slipper du det halogen skinnet ved siden av xenon lyset, (hvis du ikke har nappet ut pæra eller, noe annet lurt da :) )

bare og spørre hvis du lurer på noe, så svarer vi så godt vi kan :D

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for den ole:)

Lysene nede i fangeren har jeg bestilt på Norsk bildelesenter, der de bli kalt bare " Hella micro linsesett".

Er puttet xenon med 8000k i dem som jeg synes ble veldig bra.

gjør seg med linser i tåkelysene spør du meg:)

Link til lysene: ASP=5713498[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Passat[O]amp;Year=2000[O]amp;Varegruppe=0326"]http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=10783&ASP=5713498&Type=VW&Model=Passat&Year=2000&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=5713498[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Passat[O]amp;Year=2000[O]amp;Varegruppe=0326

Hehe. takk for forslaget men har puttet inn diodepærer allerede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider