Gå til innhold

hvor ligger motorn i bilen min?

Ranger emnet

Bilteknikeren.com

Anbefalte innlegg

jeg har en Nissan Bluebird Turbo som skal orginalt bruke 1,8 liter.. står vertfall det i vågnkårte.. Noen som kan jælpe mej å finne vor motoren sitter på denne bilen :) pliiiz.. har lettet i hanskerom og overalt, men finner bare gamle vånderbøvn...

takker for alle svar fra dere profesorer :)

Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da.. Hør her. Først må du fjerne dyseflensa som ligger til venstre for teftinga. Deretter må du stille på de doble fustasjeopphengsforkoblingene, og så må du vri rattet tre runder før du sier den hemmelige koden som står inni døra på førersida. Så til slutt må du tute 14 ganger før du avslutter med å dra i utløsersnora til det bakre soltaket. Da skal motoren dukke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår