Gå til innhold

Vegard sin w124 230E 1992 mod.

vegard b

Anbefalte innlegg

Nå er den her banka så mye nedi bakken som det om trent går med disse hjula he he.som folk sier,felgene er rh topline med 8 foran å 9 bak,leiter egentlig etter 10 bakfelger og ha 9 foran men det blir vanskelig å få takk i.Eiker motorshop selger disse felgene ennå mener jeg.

Åssen dekkdimensjon har du foran og bak på de felgene du har nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnet noe feil bestilling, så kjører jeg 215/40/17 foran og 225/45/17 bak,skulle egentlig vært 45 profil foran å,men må vel kjøpe nye om ikke alt for lenge uansett.

Ja, riktig. 225/45/17 gir jo null prosent avvik på rulleomkretsen, så det er jo en perfekt dim da.

Har sendt en liten mail til Eiker, bare for å sjekke om de lager pakketilbud med ulik felgbredde foran og bak også.

Om de gjør det så tror jeg faktisk jeg har bestemt meg for felg og dekk til min bil. ;)

Spurte etter tilbud på 225/45/17 rundt om, evt også med 235/45/17 bak. Tror du det vil få plass? Men uansett, syns dekkstrekken du har på bakdekka dine så helt perfekt ut, så vil nok gå for 225 om det blir noe av. :)

Edit: Fikk svar på mailen fra Eiker, de selger ikke RH felgen lenger... :hvaskjera :(

Endret av Stig73CamaroZ28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skulle få taki felger, så er det ikke plass til stort breiere dekk med det innpresset bak, foran er det høyda som begrenser dekkstørrelsen.

Overrasker meg ikke at de ikke skaffer RH lenger, går rykter om at de er konk, men legge nye RH-felger på siden sin det har de gjort selv etter jeg hørte at RH var konk.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skulle få taki felger, så er det ikke plass til stort breiere dekk med det innpresset bak, foran er det høyda som begrenser dekkstørrelsen.

Overrasker meg ikke at de ikke skaffer RH lenger, går rykter om at de er konk, men legge nye RH-felger på siden sin det har de gjort selv etter jeg hørte at RH var konk.

Aha, det er forklaringen.. Jaja, disse nedgangstider.. Synd da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...