Gå til innhold

Feteste lyden?

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

Originally posted by BMW-328

Husker du hva du hadde med 325 ESS'n? Hadde ca 140-145 om jeg husker rett på langstrekka og bremset ganske tidlig da jeg hadde veldig dårlig bremseveske. Er det meldt 21grader ved Rudskogen eller er det 21c ved Karlskoga? :)

Hehe :)

Det er meldt 21c på rakkestad, regner med at det gjelder for rudskogen også. (link: http://www.tv2.no/storm/mittvaer/mitt_vaer.jhtml?stedId=35082&utmLat=6589337&utmLon=633805&x=135&y=211)

Kjørte kun når det var tørt med 325'en og hadde 17x på rettstrekket, med relativt tøff nedbremsning på slutten. Tror du fint burde klare gode 160 med org. 328 dersom du bremser sent og har god fart ut av svingen før.

Skal bli spennende og se hva M5'en klarer, aner ikke hvor sent jeg kan bremse med den, mt på at den understyrer ganske bra, og man ikke kan ha med seg alt for mye fart inn i svingen.

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by BMW-328

Kan jeg spørre hvor du kjøpte Kelleners anlegget ditt? Fins det noen forhandlere av det i Norge?

Kjøpte det av RaceTech (http://www.racetech.dk) i Danmark/Sverige, tror ikke det finnes noen forhandler i norge, men RaceTech sender hit uten noen spesielle kostnader.

Jeg dro ned til malmø for å få det montert ;)

(Kun bakpotter, men de måtte frem med vinkelslipern)

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Her er en bil jeg syns har ganske macho lyd :cool:

Gå inn HER og trykk på Ford

Eeeeh, jeg regner med at det var uten eksos? Eller?

For en SYK lyd...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DIGGER lyden i den hot rodden med Hemi 426 motor jeg. Har ikke linker her men... SYK lyd

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider