Gå til innhold

Nytt emne under andre forum

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Siden det ikke blir slutt på drittkastinga mellom forumbrukerne syns jeg det burde opprettes et eget emne under Andre forum som heter "Drittkasting"

Så kan alle kommentarer som er usaklige puttes her og alle kan få utløp for sin aggresjon uten å forsøpple resten av forumet?

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du tror at folk vil starte med ''nå skal jeg skrive en drittkast-post til deg på drittkastings-forumet'' i tråden

det er i såfall like barnslig og irriterende som at dem slenger dritt til hverandre i den aktuelle tråden.

det jeg ennå ikke kan fatte er at hvorfor disse ikke slenger dritt mot hverandre på streetmeeta ?

dem har det kun i tastefingerne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Jeg ser nesten ikke noe drittkasting lenger...

Så hvis det er så ille, hvorfor bruker du/dere ikke raporterings-knappen?

Har jo rapportert flere ganger.

Men det er ikke bra å lage emner for å slenge dritt til hverandre. Da får vi Bondevik på nakken for han har lovt å slå hardt ned på mobbing. :D

Men seriøst, det må da gå an å oppføre seg!!! Hvis ikke, utestengt for en mnd eller to. Trenger litt militær disiplin her føler jeg.

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår