volvo_wizard Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Hvor på Østlandet får man best pris på dekk? Akurat nå trenger jeg et sett 195/65-15, bør være av nogenlunde kvalitet og støysvakt. Priser, linker og kontaktinformasjon er velkomment. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Ville tro dekkonline er ett greit utgangspunkt, ellers er vel kanskje Sverige ett alternativ for deg? Søkte på dekkonline på 195/65TR15(190km/t), om du kikker der, velger ett av de kjente merkene burde du komme greit ut av det. Dekkonline Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Kjøpte av andråa dekk på ilseng jeg. Hankook ventus R-S2 i 215/45-17 dimensjon til 950kr dekket ferdig på felg. Han bestilte dekkene fra lager på torsdag og hadde de fredag. Dekkonline tar 1219kr for samme dekket.. Noen som sa at dekkonline var billig? haha... Han kunne skaffe meg dekk til 600kr stk i samme dimesjon.. MEN.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badnewsbertone Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 Hvor på Østlandet får man best pris på dekk? Akurat nå trenger jeg et sett 195/65-15, bør være av nogenlunde kvalitet og støysvakt. Priser, linker og kontaktinformasjon er velkomment. interdekk.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg