selythia Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 heisann godtfolk. Jeg har nå tatt ut gulvteppet mitt for en dyprens. Det jeg lurer på, er om noen her har noen tips og triks for hvordan jeg skal få vasket det skikkelig! Takk på forhånd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Det beste er nok å leie en tepperenser, men dersom du ikke har anledning til dette kan det være greit å legge det utover på en terrasse. Spray på godt med tepperens og la det virke før du jobber den godt inn med en interiørbørste (eller neglebørste hvis du har god tid) Så er det bøtte med rent vann og gode microfiberkluter, og vaske godt for å få ut dritten du har løsnet og restene av tepperensen. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Tepperens funker fett:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg