Gå til innhold

Tyttebærsnuten på færde igjen..

Ranger emnet

240ruser

Anbefalte innlegg

Dette må nok være den mest underlige dagen jeg har opplevd på lenge. I går så parkerte jeg bilen min på en parkeringsplass etter å ha kjørt noen venner på fest. Det jeg ikke hadde sett er at en av vennene mine hadde satt en glassflaske under dekket på passasjersiden og det så jeg selvfølgelig ikke når jeg rygget ut idag. Med et stort pang så knustes flasken og frem kom selvfølgelig et 50-år gammelt ektepar og tok bilder av skiltplaten min og skulle anmelde meg for vandalisme fordi de trodde jeg kastet flasken.. De sa de skammet seg over ungdommene(?) nå til dags og det endte med at jeg sa at jeg skammet meg over de.

De forlot åstedet og jeg plukket opp glassbitene og tenkte ikke mer over det.

Det jeg lurer på er om jeg skal være bekymret? Jeg brydde meg ganske lite akkurat der og da, og var heller lettere sint enn helt grønnsak i situasjonen. Men jeg har tenkt litt, og jeg er ganske usikker nå.

Takke for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du lurer...For når folk er kapable til å kjefte på feil grunnlag, så vet man jo aldri hva dem kan finne på ellers og.

Men historien din er jo veldig grei og sann. Så bare tenk at det ikke er noe å bry seg om. Du har jo ikke gjort noe galt. :)

Men kjeft sitter i, spesielt når den er urettferdig.

Her om dagen så fikk jeg kjeft av en middeladrende dame for å ikke ha blinket da jeg svingte til høyre. Eller, regner med det var derfor hun knyttet neven, gestikulerte og så dritsur ut i det jeg svingte...

Hun så antakelig ikke blinklysa mine pga sterkt sollys og solbriller. :(

Ødela starten på dagen min gjorde hun. Dustekjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjeft sitter i, spesielt når den er urettferdig.

Her om dagen så fikk jeg kjeft av en middeladrende dame for å ikke ha blinket da jeg svingte til høyre. Eller, regner med det var derfor hun knyttet neven, gestikulerte og så dritsur ut i det jeg svingte...

Hun så antakelig ikke blinklysa mine pga sterkt sollys og solbriller. :(

Ødela starten på dagen min gjorde hun. Dustekjerring.

Det kan også ha vært Harrypolitiet på oppdrag.

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan også ha vært Harrypolitiet på oppdrag.

dette er typiske tegn for folk som er usikre på seg selv.. sure gamle folk og sånne som deg snuskmann i trafikkbildet, så skryter du av å ha hatt 210km og i andre tilfeller klager du på folk som gjør lovbrudd..er bare å vise langefingeren og ta det med et smil til trådstarter..:cab du følte deg vel som en av vinnerne når du passerte 200-grensa, regner med oslo-kidsa ga deg "cred" LOL

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...