KentBarry Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 hei har to problemer med min 626 97 mod. 1. vifta funker ikke på "nivå" 3. har blitt fåreslått at bryteren kan være fucked, men tviler litt på den, noen idèer? 2. skulla kjøre på med no desinfisering til klimaanlegg gjennom ventilasjonsutløpet, men kom ikke lenger inn en 5-10 cm før det virket som jeg støtet i noe gummi. noe som vet noe om dette? prøvde å sprøyte inn, men rannt ut med en gang. mch Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stasjonsvogn91 Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Ang. vifta: det kan være motstanden som sitter inne i viftemotoren som er brent. Dvs. den motstandstråden som er til 3.trinnet. Du vil se det hvis du plukker ut motstanden. Vet ikke helt hvor den sitter på 97 modellen, men på min gamle 91 modell satt den rett inn i viftemotoren på høyre side under dasjbordet. Dette var i alle fall et vanlig problem på GD/GV-modellen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentBarry Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 yes yes, var nok motstanderen som var brennt =) Har et tips til alle!!! Ikke slå av tenninga uten først og sette ned vifta til "1"!!! Vet ikke hvordan det er med nye biler =) men, hørte dette fra en bilkjenner, så det kan være et fint tips til folk som ikke vil ha motstanderen brennt ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg