LOLO123 Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 (endret) Hei ! Jeg er den stolte eier av en mini cooper S ,2003. Har akkurat byttet ut den orginale cd-spilleren og lurte på hvor mye jeg kan forlange for den og eventuelt hvor det er lurest og legge den for salg. Skal prøve å få lagt ut et bilde av min trojanske skilpadde etterhvert :) Endret Juni 24, 2009 av LOLO123 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Heisann. Trådtittelen kunne nok vært litt mer beskrivende, så den kan du rette opp til f.eks "salg av cdspiller?" Men når det er sagt, velkommen til forumet! :thumb Er dette en vanlig cd-spiller, eller er det noe mer fancy med mp3, gps og så videre? Hvis det er en vanlig cd-spiller, er den nok ikke verdt veldig mye, men det går jo an å prøve. Finn.no er et bra sted, vi har også en egen kjøp&salg-del her på forumet, men der tar det ofte litt tid å selge ting. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LOLO123 Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Hei igjen og takk for tipset. Det er nok en helt standard spiller uten noen flere fancy funksjoner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Akkurat... da tror jeg det er best å ta vare på den til du skal selge bilen igjen, det er ofte vanskelig å få noe særlig for slikt. Derimot er det for mange et pluss at originalt anlegg står i bilen ved evt videresalg :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roger olsen Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 Hei Jeg er interesert i din Cd-spiller hvis du har den enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg