bremseth Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 hei.. har en vw passat 3b sedan 97" har hatt vannlekasje, men har fått tettet den nå.. har drevet å kjørt me den lenge før jeg fant ut va det var og hvor den kom i fra.. den kom i fra motorrommet, jeg hadde laget et hull ned der som leninga til panseråpneren ligg, for jeg skulle ha ei ledning inn i biln.. også hadde jeg ikke merket at jeg hadde trykt ned troppa som ligger der.. men nok om det. tingen er, at jeg har kjørt me det forlenge, og jeg er blitt plaget med at vinduene går opp å ned så lenge jeg ikke har biln i gang, men derretter vis jeg har bilen i gang så fungere alt fint. samme med sentrallåsen, biln står i ro og den klikker og klikker. men når jeg har biln i gang fungere alt fint. eneste som hjelper er å ta ut sikringa, men da får jeg ikke låst bilen. Eller åpnet vinduene mens biln er i gang, og jeg orker ikke å dra inn å ut den sikringa for vær gang.. noen tips jeg kan prøve på? Siter 01" ford mondeo. 97" VW Passat (solgt) 80" volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Hvis det er/har vært vått på gulvet i bilen, kan det være at komfortenheten har gått i stykker. Den ligger under teppet, under stolen på førersida. Skikkelig smart plassering fra volkswagens side... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bremseth Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 okei, skal prøve å sjekke.. Siter 01" ford mondeo. 97" VW Passat (solgt) 80" volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg