cosmictoon Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 (endret) Jeg har fikk tak i to tripp trapp stoler fra en barnehage som var ganske slitt. Så jeg fant ut at disse skulle gjøres bra igjen.Så tenkte å legge dette ut her for moro. Begynte med noe sprekker og hakk. Dette ble det ikke tatt noen bilder av. Men en farge er jo kjedelig. Tenkte på å lage noen rs striper men da blir det så mye lag på lakk at sitteplatene ikke for plass i sporene. Så da fant jeg ut å lakke 50\50 med to forskjellige farger. Kom frem ti disse. Har to jenter så litt rosa måtte til.. Så var det deomotering og pussing. Reparete sprekker og slikt. glemte bilder her da. så var det oppstilling i boksen et lag med grunning og tre lag med farge og så klart tre lag med klarlakk.. Så var det montering på tur. Ble ganske fornøyd da.. Kilde: Moro må man ha når det er lite å gjøre... Endret Juli 7, 2009 av Skody fifle fofle. du må ha .jpg linker. Siter Hvis det finnes vilje finnes det alltid en vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 jaha? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Det var noen fine firkanter med kryss i;) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 ja, litt kjedelig tråd uten at bildene funker :( Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Satte inn et par bilder for deg jeg. Klikk på rediger og sett inn .jpg adressene lik den jeg la ut. Enkleste er å høyreklikke på bildet inne i flickr og kopiere urlen. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg