bull7 Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 har en a4. 96 mod. 1,8tq. til vanlig lader bilen 1,1 bar. men når aircondition står på lader den plutselig 1,5 bar. bilen er chippet. er dette vanlig? jeg synes 1,5 bar er litt mye. :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Min er chippa og lader mellom 1.2 og 1,45 på max, så det trenger ikke være noe gale. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finisa Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 1,2-1,45? Min er chippa og lader 0,8-1 :/ Skal ut å få steg 3 chip for effektanlegg neste torsdag da, håper jeg får mere da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 1,2-1,45? Min er chippa og lader 0,8-1 :/Skal ut å få steg 3 chip for effektanlegg neste torsdag da, håper jeg får mere da :P Det var jo latterlig lite. Er jo bare 0,1-0,2 over originalt trykk. Har du fått sjekka med vag-com? Da finner du ut om softwaren er slik eller om bilen har en lekkasje eller ladetrykksfeil. Var slik jeg fant feilen min. Lada 0,4-0,5 etter chip pga fucka wastegate-lokk. Nå er alt ok og den lader slik jeg skrev over :) --- Forresten, trådstarter.. Hvordan måler du trykket? Ville sjekka med vag-com, så får du spec boost (det softwaren ber om) og actual boost (trykket du faktisk får) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 med gammelturboen min så bekka jegg 1.7 på maks og til vanelig kjørte jeg på 1.4-1.5 flittig kjøring :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 med gammelturboen min så bekka jegg 1.7 på maks og til vanelig kjørte jeg på 1.4-1.5 flittig kjøring :P 1.7 i trykk er vel noe ekstrem påkjenning av motoren, sikker på ikke måleren din var gåen? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 turbotrykks målern viser 1,5 bar. bilen går som ei kule opp til 1,5 bar før det virker som bilen går over i nødmodus og hoster og harker. bilen har aldri vært sånn før. har bytta alt av slanger, turboen er bytta til en hybrid k03 og grenrøret er byttet. men i dag har bilen gått opp til 1,5 bar uavhengig av om aircondition er på eller ikke. kan ikke tråkke på gassen omtrent før dette skjer. så nå er den i mine øyer ukjørbar. greit nok med høyt turbotrykk. men dette blir litt for mye av det gode. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Hmmm, sjekka N75-ventilen? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 har en ny liggende. skal bytte den etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 1.7 i trykk er vel noe ekstrem påkjenning av motoren, sikker på ikke måleren din var gåen? ikke noe feil nei. prøvd flere målere og en oljefylt svindyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg