EriC Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Natt til første blir det ikke, fordi det skal være om dagen. Og 1. Mai blir det hvertfall ikke, for det er arbeidernes dag. Alle fra Oslo vet nok at Youngstorget har stor Arbeidernes dag mønstring 1. mai hvert år. Jeg tenkte derimot å ha det 15. Mai Siter WWW.BILSTYLING.NET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Originally posted by hatsu Har du full pm box eric? hadde vært ganske fett å ha et slikt treff "downtown"...:cool: ...men jeg bare lurer på sentrum poltistasjon som er 50 meter unna om de kommer til å gå rundt med "blokka" si eller hva?og fjerner man skiltene så står dem vel der rundt neste hjørne? hirr-hirr uansett, på tide å synes litt mer i by bildet! og jeg har tro på at det kan bli voldsomt med folk....:) er jo morro det da Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Hadde vært kjempe rått å få til noe i sentrum, da er det kanskje flere som får opp øynene for dette med å gjøre litt med privat bilen sin:) Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 i`ll be there Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hybris Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by Precious Jeg kommer :) med venner/biler. hybris: da må du skippe bryllupsreisa, det er biltreff vettu. Det er ikke bryllupsreise, det er SELVE bryllupet. Tror ikke det blir så populært at jeg skipper det. ;) Siter -- Hybris / Thorbjørn http://www.getawayinoslo.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peugeot 206wrc Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 jeg kommer !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Trodde det ikke var lov å kjøre inne på selve torgområdet jeg...? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by Dr_S Trodde det ikke var lov å kjøre inne på selve torgområdet jeg...? det er vel dette han har ordnet da. Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by EriC Hei! Jeg har muligheten til å arrangere et bilstyling/tuning treff på Youngstorget i Oslo sentrum. Jeg tenkte å legge det til en helg i Mai. Men vil gjerne ha litt respons om interesse for dette før jeg booker det. Detta MÅ du jo fikse slik at det blir NATT 1 MAI den crusingen blei jo født på Yongstorvet hadde vært knall tøft om den gjenoppstå nå. Vi blei jo kasta ut der for mange mange år siden var der en gang lenge før jeg fikk lappen og husker det enda. Stå på lykke til, jeg kommer unasett. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EriC Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Ja, det ser ut til at det blir den 15. Mai. Pleier jo være fint vær på den tiden også. Det er en lørdag, så det blir nok endel folk. Hvem vet hva purken kommer til å drive med. På torget vil det være lovlig uansett, for de bilen da er på utstilling. Det blir nok såpass mange at jeg ikke regner med at de vil gidde å stoppe folk. Hvis motoren din ikke er lovlig, så bare hold panseret lukket ;) Min pm boks er ikke full, så bare pm meg hvis det er no. Siter WWW.BILSTYLING.NET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EriC Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Mangler en ting da... Hva skal det hete? Forslag? Et eller annet med... sentrum treff, downtown meet, city meet f.eks? Siter WWW.BILSTYLING.NET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeRiaLkiL Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by EriC Mangler en ting da... Hva skal det hete? Forslag? Et eller annet med... sentrum treff, downtown meet, city meet f.eks? Inner City 04 :) Siter Marius Nissan 200sx S13, '91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Eric: har du no mer info? er dette en utstilling eller et treff? for hvis det er treff så kan det bli ganske morsomt, og hvis det er utstilling så må vi jo gjøre et spleise lag, hvor mange som kan stille ut, tida .etc. :) for det er vel ikek gratis å skaffe tid på torget, når det er mange andre "gateselgers" som betaler for stå der? jeg har sendt deg et par pm`r ...ifølge trackinga er de fortsatt ikke lest .;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Hadde jo gått ann å ta criusing i sentrum etterpå også da... det er vel ikke noen andre treff den dato`n?? Inter city er et bra navn ja Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EriC Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Cruising i sentrum er jo en god ide det. Det får folk ta på eget initiativ. Jeg har nok med arrangeringen på torget å gjøre. Jeg skal legge opp en utfyllende beskrivelse med info og alt. Legger den vel opp imårra. Jeg har ordnet alt. Det eneste jeg trenger fra folk er at de sprer det glade budskapet :) Siter WWW.BILSTYLING.NET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg