Gå til innhold

BILstyling.net biltreff på Youngstorget

Ranger emnet

EriC

Anbefalte innlegg

Natt til første blir det ikke, fordi det skal være om dagen. Og 1. Mai blir det hvertfall ikke, for det er arbeidernes dag. Alle fra Oslo vet nok at Youngstorget har stor Arbeidernes dag mønstring 1. mai hvert år. Jeg tenkte derimot å ha det 15. Mai

WWW.BILSTYLING.NET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by hatsu

Har du full pm box eric? hadde vært ganske fett å ha et slikt treff "downtown"...:cool: ...men jeg bare lurer på sentrum poltistasjon som er 50 meter unna om de kommer til å gå rundt med "blokka" si eller hva?og fjerner man skiltene så står dem vel der rundt neste hjørne? hirr-hirr uansett, på tide å synes litt mer i by bildet! og jeg har tro på at det kan bli voldsomt med folk....:)

er jo morro det da

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EriC

Hei!

Jeg har muligheten til å arrangere et bilstyling/tuning treff på Youngstorget i Oslo sentrum. Jeg tenkte å legge det til en helg i Mai. Men vil gjerne ha litt respons om interesse for dette før jeg booker det.

Detta MÅ du jo fikse slik at det blir NATT 1 MAI den crusingen blei jo født på Yongstorvet hadde vært knall tøft om den gjenoppstå nå.

Vi blei jo kasta ut der for mange mange år siden var der en gang lenge før jeg fikk lappen og husker det enda.

Stå på lykke til, jeg kommer unasett.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ser ut til at det blir den 15. Mai.

Pleier jo være fint vær på den tiden også.

Det er en lørdag, så det blir nok endel folk.

Hvem vet hva purken kommer til å drive med. På torget vil det være lovlig uansett, for de bilen da er på utstilling. Det blir nok såpass mange at jeg ikke regner med at de vil gidde å stoppe folk. Hvis motoren din ikke er lovlig, så bare hold panseret lukket ;)

Min pm boks er ikke full, så bare pm meg hvis det er no.

WWW.BILSTYLING.NET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eric:

har du no mer info? er dette en utstilling eller et treff? for hvis det er treff så kan det bli ganske morsomt, og hvis det er utstilling så må vi jo gjøre et spleise lag, hvor mange som kan stille ut, tida .etc. :) for det er vel ikek gratis å skaffe tid på torget, når det er mange andre "gateselgers" som betaler for stå der? jeg har sendt deg et par pm`r ...ifølge trackinga er de fortsatt ikke lest .;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cruising i sentrum er jo en god ide det. Det får folk ta på eget initiativ. Jeg har nok med arrangeringen på torget å gjøre.

Jeg skal legge opp en utfyllende beskrivelse med info og alt.

Legger den vel opp imårra.

Jeg har ordnet alt.

Det eneste jeg trenger fra folk er at de sprer det glade budskapet :)

WWW.BILSTYLING.NET

Lenke til kommentar
Del på andre sider