wicky124 Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 noen spesielle krav til bilen?må den være stylet eller? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 jeg synes at bilen bør være litt spesiell, kan ikke bare være første man som sender in til deg får også plass. Er viktig at de fineste bilene blir priotert!!! Se på alle bilder, og så gir du tilbakemelding senere når du har fått sett alle som er intresert;) Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EriC Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Ja det er selvfølgelig. Litt tuning skader heller ikke. Men hovedkravet er at bilen er gjennomført. Dette er et treff, men samtidig en utstilling. Derfor må bilene være såpass at folk vil komme å se dem. Siter WWW.BILSTYLING.NET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Bra;):D Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Er det noe form for premiering der? Er vel mange som vil vente med å stille ut bilen så den ikke skal bli gammel nytt.... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EriC Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Tenkte å kjøpe inn noen pokaler ja. Pokaler er fint :) Hva mente du med gammelt nytt?? Forresten er det noen av dere som eier eller kjenner de som eier de vakkre rx7'ene jeg har sett her i Oslo?? Siter WWW.BILSTYLING.NET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EriC Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Nå har jeg laget det første utkastet til plakaten iallefall Siter WWW.BILSTYLING.NET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 :D Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 møe bra plakat..:) stå på! Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by EriC Nå har jeg laget det første utkastet til plakaten iallefall Med tanke på at små barn kommer til å få epilepsi-anfall av plakaten så ville jeg brukt litt færre fonter, og kanskje gjordt den litt ryddigere..... Bra tiltak thumpsup Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeRiaLkiL Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by EriC Sorry at jeg er litt treig med å legge opp mer info, men det kommer fortløpende. Har bestemmt meg for navnet. Takk til alle som foreslo navn. Det ble Inner City Meet 2004! Hva vinner jeg a? :P Siter Marius Nissan 200sx S13, '91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by EriC Tenkte å kjøpe inn noen pokaler ja. Pokaler er fint :) Hva mente du med gammelt nytt?? Vis man stiller ut bilen sin der vil ikke bilen bli gammel nytt til gatbil treffene. Vis du forstår hva jeg tenkte på..... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Pakaten var kul, men mitt tips er å bruke en annen farge på hoved logoen, så den skiller seg fra det andre. Det er liksom ikke noe sted å vile øynene. En litt sterkere farge så logoen blir blikk fang. mitt tips... men ellers veldig bra! Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Synes det er for mye stor tekst på plakaten. De forskjellige meldingene slårhverandre ihjel. Bra jobba uansett. Stå på! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 O/T: ETV???... MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg