Gå til innhold

BILstyling.net biltreff på Youngstorget

Ranger emnet

EriC

Anbefalte innlegg

Eric.... du gikk på nissen ikke sant??? kjører en galant med styling pakke fra TSI?? kjenner en del som gikk på nissen. Bor ikke du nede på frogner et sted, sett bilen din ofte i området rundt ved majorstua og skøyen.. Kommer på treff til sommeren i allefall:) lykke til med arangering

det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by EriC

Ja, det ser ut til at det blir den 15. Mai.

Pleier jo være fint vær på den tiden også.

Det er en lørdag, så det blir nok endel folk.

Hvem vet hva purken kommer til å drive med. På torget vil det være lovlig uansett, for de bilen da er på utstilling. Det blir nok såpass mange at jeg ikke regner med at de vil gidde å stoppe folk. Hvis motoren din ikke er lovlig, så bare hold panseret lukket ;)

Min pm boks er ikke full, så bare pm meg hvis det er no.

Bilen er ikke på utstilling når den står på gate/veg. Parkert kalles det :) Og da skal bilen ha påsatt gyldige kjennetegn.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg får lappen så kommer jeg med egen bil! Hvis ikke så så må jeg leie sjåfør

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bilen er utstillt på torget er det IKKE på gate/veg. Den står på torg. Og torget forvaltes dessuten av Oslo Kommune - Eiendoms og Byfornyelsesetaten - Torg og Gateavdelingen.

Så hvis folk vil skru av skiltene sine tror jeg ikke det er noe problem. Bare de setter dem på igjen når de drar.

WWW.BILSTYLING.NET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EriC

Hvis bilen er utstillt på torget er det IKKE på gate/veg. Den står på torg. Og torget forvaltes dessuten av Oslo Kommune - Eiendoms og Byfornyelsesetaten - Torg og Gateavdelingen.

Så hvis folk vil skru av skiltene sine tror jeg ikke det er noe problem. Bare de setter dem på igjen når de drar.

Hvis du tror at Vegtrafikkloven ikke gjelder på et torg, må jeg skuffe deg..men hey - bra initiativ og jeg tror nok jeg vil komme :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk meg til å begynne å bli usikker, så jeg tok en prat med Oslo Kommune, og Vegtrafikkloven gjaldt ikke på Youngstorget. Der var det de (Oslo Kommune - Eiendoms og Byfornyelsesetaten - Torg og Gateavdelingen) så stod for bestemmelsene, og bil som blir utstillt der, trenger IKKE ha skilter på seg. Det blir Amcar utsilling der i Juni og det er det samme der å. Så nok om dette.

Hvis folk har flere forslag eller lignende, så kom med det. Det er fint med slikt nå i planleggingsfasen.

WWW.BILSTYLING.NET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

banner liten.jpg

Har laga logoen allerede.

Har laga plakaten å, men der er det mye som er uvisst fortsatt.

Tenkte å ha med endel biler i plakaten, så dersom dere har en sinnsykt rå bil og et stort bilde av den så send det til meg så blir den nok med på plakaten.

WWW.BILSTYLING.NET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet man jo ikke enda.

For at jeg skal ha en viss kontroll over hvilke biler som kommer har jeg tenkt å gjøre det slik at hver bil som skal være med, må sende meg bilde og info om bilen. Så får man tilbake et nummer som senere vil være den plassen man får tildet på Youngstorget.

Hvis folk vi registrere bilen sin allerede nå kan de sende det til meg på mail på: eric@bilstyling.net

WWW.BILSTYLING.NET

Lenke til kommentar
Del på andre sider