audi90q Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Eric.... du gikk på nissen ikke sant??? kjører en galant med styling pakke fra TSI?? kjenner en del som gikk på nissen. Bor ikke du nede på frogner et sted, sett bilen din ofte i området rundt ved majorstua og skøyen.. Kommer på treff til sommeren i allefall:) lykke til med arangering Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EriC Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Ja... Det er riktig det. Hvis du er interresert kan du se mer a bilen på BILstyling.net Siter WWW.BILSTYLING.NET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by EriC Ja, det ser ut til at det blir den 15. Mai. Pleier jo være fint vær på den tiden også. Det er en lørdag, så det blir nok endel folk. Hvem vet hva purken kommer til å drive med. På torget vil det være lovlig uansett, for de bilen da er på utstilling. Det blir nok såpass mange at jeg ikke regner med at de vil gidde å stoppe folk. Hvis motoren din ikke er lovlig, så bare hold panseret lukket ;) Min pm boks er ikke full, så bare pm meg hvis det er no. Bilen er ikke på utstilling når den står på gate/veg. Parkert kalles det :) Og da skal bilen ha påsatt gyldige kjennetegn. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Bare jeg får lappen så kommer jeg med egen bil! Hvis ikke så så må jeg leie sjåfør Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EriC Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Hvis bilen er utstillt på torget er det IKKE på gate/veg. Den står på torg. Og torget forvaltes dessuten av Oslo Kommune - Eiendoms og Byfornyelsesetaten - Torg og Gateavdelingen. Så hvis folk vil skru av skiltene sine tror jeg ikke det er noe problem. Bare de setter dem på igjen når de drar. Siter WWW.BILSTYLING.NET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EriC Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Hvis noen skulle prøve å gå inn på BILstyling.net, så er den nede i 24 timer grunnet at jeg bytter registrar. Vil være oppe igjen imorgen! Siter WWW.BILSTYLING.NET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Kommer :) prøve å få med noen av de fine bilene fra området her.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 jeg stiller der hvis jeg får meg jobb sørpå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by EriC Hvis bilen er utstillt på torget er det IKKE på gate/veg. Den står på torg. Og torget forvaltes dessuten av Oslo Kommune - Eiendoms og Byfornyelsesetaten - Torg og Gateavdelingen. Så hvis folk vil skru av skiltene sine tror jeg ikke det er noe problem. Bare de setter dem på igjen når de drar. Hvis du tror at Vegtrafikkloven ikke gjelder på et torg, må jeg skuffe deg..men hey - bra initiativ og jeg tror nok jeg vil komme :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EriC Skrevet Januar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Du fikk meg til å begynne å bli usikker, så jeg tok en prat med Oslo Kommune, og Vegtrafikkloven gjaldt ikke på Youngstorget. Der var det de (Oslo Kommune - Eiendoms og Byfornyelsesetaten - Torg og Gateavdelingen) så stod for bestemmelsene, og bil som blir utstillt der, trenger IKKE ha skilter på seg. Det blir Amcar utsilling der i Juni og det er det samme der å. Så nok om dette. Hvis folk har flere forslag eller lignende, så kom med det. Det er fint med slikt nå i planleggingsfasen. Siter WWW.BILSTYLING.NET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 ...ja jeg har en hel drøss med spørsmål og det er litt fint å få noegen lunde greie på ting slik at jeg kan planlegge litt( få det og det ferdig til den dato'`n og slikt,) og andre bagateller egentlig..har sendt deg pm.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EriC Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Sorry at jeg er litt treig med å legge opp mer info, men det kommer fortløpende. Har bestemmt meg for navnet. Takk til alle som foreslo navn. Det ble Inner City Meet 2004! Siter WWW.BILSTYLING.NET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EriC Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Har laga logoen allerede. Har laga plakaten å, men der er det mye som er uvisst fortsatt. Tenkte å ha med endel biler i plakaten, så dersom dere har en sinnsykt rå bil og et stort bilde av den så send det til meg så blir den nok med på plakaten. Siter WWW.BILSTYLING.NET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 hvilken biler blir utstilt? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EriC Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Det vet man jo ikke enda. For at jeg skal ha en viss kontroll over hvilke biler som kommer har jeg tenkt å gjøre det slik at hver bil som skal være med, må sende meg bilde og info om bilen. Så får man tilbake et nummer som senere vil være den plassen man får tildet på Youngstorget. Hvis folk vi registrere bilen sin allerede nå kan de sende det til meg på mail på: eric@bilstyling.net Siter WWW.BILSTYLING.NET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg