audi90q Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by EriC Ja var det vet du. Du helvetes parkeringsvaktene bøtela bilen min selv om vi hadde stengt hele gaten. Slapp å betale den da. Kan ikke du sende meg mail på forslag osv. Og bilde av bilen din hvis du skal stille ut den også. eric@bilstyling.net Morn du... Jeg har sendt deg mail men får jo faen ikke svar.. hva skjer Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EriC Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Sorry! Hadde visst greid å rote den bort. Sendt deg mail nå Siter WWW.BILSTYLING.NET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EriC Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Har laget ny thread! Gå til: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=27376 for spørsmål om treffet. Siter WWW.BILSTYLING.NET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg